اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح دومین پایگاه خبری" وب د ا" در بوشهر

خبرگزاری فارس: دومین دفتر نمایندگی پایگاه خبری – اطلاع رسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی (وب د ا)در روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر افتتاح شد.

افتتاح دومین پایگاه خبری" وب د ا" در بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دوشنبه شب در آیین افتتاح این دفتر در پیام تصویری که در این مراسم  از طریق پایگاه خبری – اطلاع‌رسانی و‌ب‌دا منتشر شد، گفت: این افتخار را داریم که امروز به صورت رسمی دومین شعبه پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را بعد از استان زنجان، در استان دلاورخیز بوشهر افتتاح می‌کنیم.
 سید حمید حسینی افزود: پایگاه خبری واطلاع‌رسانی وب‌دا برای فرهنگ سازی سلامت ایجاد شده که این مسئله حلقه مفقوده‌ای در زنجیره سلامت کشور بود که با راه اندازی این پایگاه محقق شد و ما بنا داریم که با یاری خدا  تا پایان سال 90 ، شعب دیگر وب‌دا را در استان‌های دیگر افتتاح کنیم.
وی خطاب به اصحاب رسانه گفت: امیدواریم این پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی به عنوان نخستین مرجع رسمی خبری در حوزه بهداشت و درمان بتواند به عنوان یاری دهنده در بحث اطلاع رسانی سلامت نقش خود را ایفا کند.
 حسینی ضمن تشکر از دکتر غلامرضا حیدری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر و پیمان زنده‌بودی مدیر روابط عمومی دانشگاه به‌خاطر همکاری تنگاتنگ با وزارت متبوع، گفت: از اینکه به دلیل کارهای وزارت خانه توفیق نشد از نزدیک به حضور دوستان برسم عذرخواهی میکنم.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: امروز دومین دفتر نمایندگی پایگاه خبری – اطلاع رسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در استان بوشهر افتتاح شد و از این پس رسانه‌ها می‌توانند با مراجعه به این سایت از اخبار پزشکی و فرهنگ سلامت با ذکر منبع استفاده کنند.  
پیمان زنده بودی افزود: پس از انتخاب روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر به عنوان پنج روابط عمومی برتر کشور در روز خبرنگار قرار شد نمایندگی پایگاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در استان بوشهر راه‌اندازی شود که این دفتر با یاری خدا و به برکت ماه مبارک رمضان در هفته دولت راه‌اندازی شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول