اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با جمعیت بیش از 50 خانوار انجام شد؛

تکمیل شبکه راه‌های روستاهای استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری استان بوشهر گفت: شبکه راه‌های روستایی بالای 50 خانوار استان بوشهر با افتتاح پروژه‌های هفته دولت تکمیل شد.

تکمیل شبکه راه‌های روستاهای استان بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا صفایی بوشهری در حاشیه افتتاح پروژه‌های راهسازی در بوشهر اظهار داشت: در هفته دولت امسال  19 پروژه در بخش راه‌های روستایی با اعتبار 86 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
وی افزود: با اجرای این طرح‌ها شبکه راه‌های روستایی استان بوشهر برای روستاهای بالای 50 خانوار تکمیل شده است.
مدیرکل راه و ترابری استان بوشهر خاطر نشان کرد: همزمان با بزرگداشت هفته دولت 50 پروژه در بخش راه‌های روستایی و شریانی این استان مورد بهره برداری قرار گرفت.
صفایی بوشهری اضافه کرد: هم اینک 98 درصد شبکه راه‌های روستایی بالای 20 خانوار در استان بوشهر نیز به اتمام رسیده است.
مدیرکل راه و ترابری استان بوشهر ادامه داد: هم اینک یکهزار و 457 کیلومتر راه روستایی آسفالته در این استان وجود دارد.
وی اظهار داشت:807 کیلومتر راه روستایی آسفالته در روستاهای بالای 50 خانوار استان بوشهر وجود دارد که در این شاخص رتبه یک تا سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.
صفایی بوشهری گفت: در بخش راه‌های شریانی نیز در هفته دولت امسال 31پروژه شامل احداث، بهسازی، روشنایی و رفع نقاط حادثه خیز با اعتبار 80 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
وی بهره برداری از شش کیلومتر بزرگراه شامل خروجی شبانکاره به سمت برازجان و بزرگراه برازجان - گناوه، تعریض ضلع شرقی محور کنگان ، روکش آسفالت کنگان به خورموج ، بهسازی آسفالت جاشک به شهنیا، احداث روشنایی دیر به بردستان، ساماندهی تقاطع ورودی برازجان و روکش آسفالت بوشهر - برازجان به طول 600 کیلومتر را از مهم‌ترین این طرح‌ها ذکر کرد.
وی اظهار داشت: اداره کل راه و ترابری استان بوشهر در یک سال اخیر خدمات ارزنده‌ای به مردم سراسر استان ارائه کرده و سعی کرده‌ایم در ساخت و تجهیزات جاده‌های استان نهایت دقت و حساسیت را به کار ببندیم.
این مقام مسئول ادامه داد: در روستاهای استان نیز راه‌های مناسب و ارزشمندی احداث شده و بیشتر خیابان‌های روستاها آسفالت شده‌اند و آسفالت‌های قدیمی نیز نوسازی شده‌اند و با روکش آسفالت به شکل بهینه مورد استفاده قرار دارند.
مدیرکل راه و ترابری استان بوشهر در ارتباط با نحوه کار سیستم هوشمند جاده‌ای گفت: این سیستم در واقع سیستمی است که وقتی اتفاقی در سطح جاده‌های استان بیفتد می‌توانیم تمام نقاط را شناسایی کنیم و در کمترین فاصله زمانی بهترین خدمات را ارائه کنیم.
صفایی‌بوشهری عنوان داشت:‌ بر اساس سیستم هوشمند جاده‌ای، کدهایی بین اداره کل راه و ترابری استان بوشهر، پلیس‌راه، اورژانس و ستاد حوادث غیرمترقبه ایجاد می‌شود و در جاده‌های استان و در نقاط حساس و پرحادثه می‌توانیم خدمات‌ لازم را ارائه کنیم.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول