اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خبر داد:

افزایش سرانه ورزشی استان بوشهر به یک مترمربع

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از افزایش سرانه ورزشی استان بوشهر به یک مترمربع خبر داد.

افزایش سرانه ورزشی استان بوشهر به یک مترمربع
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، رضا جمشیدی صبح امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی سالن ورزشی روستای اخند در شهرستان کنگان اظهار داشت: گسترش ورزش و تفریحات سالم از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر است و همه مسئولان در این راستا تلاش و برنامه‌ریزی میکنند.
وی افزود: توسعه عادلانه امکانات ورزشی در روستاها و جذب جوانان به سمت ورزش را در دستور کار قرار داده‌ایم و به فضل خدا بتوانیم در این عرصه موفقیت لازم را کسب کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با تاکید بر لزوم افزایش امکانات ورزشی در روستاها خاطرنشان کرد: برای افزایش نشاط و شادابی جوانان باید برنامه‌ریزی کنیم و هیچ امری بهتر از گسترش ورزش در بین جوانان به ویژه جوانان روستاها نیست.
جمشیدی تصریح کرد: در حال حاضر سرانه ورزشی در استان بوشهر حدود 7 دهم متر مربع است که امسال به حدود یک متر افزایش پیدا میکند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با تاکید بر لزوم سرعت عمل در ساخت سالن ورزشی روستای اخند شهرستان کنگان بیان داشت: این سالن با مساحت یکهزار و هشت متر مربع دارای ساختمان اداری در یک طبقه و همچنین کف‌پوش چهار میل و ظرفیت 500 نفر است که با برنامه‌ریزی انجام گرفته در کمتر از یک سال تکمیل میشود.
جمشیدی افزود: اعتبارات این سالن از محل اعتبارات عمرانی و استانی و بالغ بر 600 میلیون تومان است.
فرماندار کنگان نیز اظهار داشت: توجه دولت به توسعه زیرساخت‌های ورزشی و فرهنگی موجبات فعالیت بیشتر جوانان را فراهم میکند و این امر در دستور کار ما قرار دارد.
عباس تبرکی اذعان داشت: دشمنان برای مقابله با نظام اسلامی، در صددمنحرف کردن جوانان هستند و افزایش امکانات ورزشی و جذب جوانان سبب ناکامی دشمنان میشود.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول