اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌‌مدیرکل تربیت بدنی مازندران خبر داد:

بهره‌برداری از 31 پروژه ورزشی در مازندران در سال 90

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت بدنی مازندران از افتتاح 31 پروژه ورزشی مازندران در سال 90 خبر داد.

بهره‌برداری از 31 پروژه ورزشی در مازندران در سال 90
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، نصرالله پریچهره ‌در آیین افتتاح خانه کشتی بهشهر با بیان اینکه از ابتدای سال 90 تاکنون 23 پروژه ورزشی در مازندران به بهره‌برداری رسید، گفت: می‌خواهیم با تلاش هیئت‌های ورزشی و مسئولان ادارات تربیت بدنی هر هفته شاهد افتتاح یک پروژه ورزشی در استان باشیم.
وی تصریح کرد: به یاری خدا و همت مدیران ورزشی، در سال 90 حداقل 31 پروژه ورزشی در فضایی به وسعت 270 هزار متر مربع و با صرف 3 میلیارد و 200 میلیون تومان در مازندران به بهره‌برداری میرسد.
مدیرکل تربیت بدنی مازندران همچنین بهره‌برداری از مجتمع ورزشی آمل با هزینه‌ای بیش از 3 میلیارد تومان را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های ورزشی استان اعلام کرد که طی دو سه روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اشاره به سومین حضور خود در بهشهر طی ماه‌های گذشته که برای افتتاح دو سالن‌های ورزشی طرح ریاست جمهوری، کلنگ‌زنی زورخانه و امروز هم برای بهره‌برداری از خانه کشتی و زمین فوتبال گرجی محله انجام شد، گفت: بهشهر قهرمانان و مدال‌آوران بنامی را چون علی اصغر بذری تحویل جامعه داده و اکنون هم برنامه‌ریزی‌های خوبی را در رده‌های سنی پایه دارد.
در ادامه، فرماندار بهشهر از تشکیل کمیته استقبال از نخبگان گفت و اینکه در زیرشاخه آن تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان علمی و ورزشی را هم داریم.
محمدرضا البرزی با اشاره به سابقه کشتی بهشهر و موفقیت‌های قابل قبولی که کشتی‌گیران این شهرستان در لیگ استانی، کشوری و مسابقات جهانی دارند، اظهار داشت: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که پرچم قهرمانی کشور روی دوش مازندرانی‌ها و با محوریت بهشهری‌ها باشد تا دستیابی به سکوهای جهانی هم میسر شود.
وی در پایان درباره آسفالت راه دسترسی به خانه کشتی گفت: این کار در برنامه شهرداری و شورای اسلامی بهشهر قرار دارد و به زودی انجام می‌شود.
به گزارش فارس، مدیرکل تربیت بدنی مازندران، نماینده مردم بهشهر نکا و گلوگاه و هیئت همراه در حاشیه مراسم از پروژه ملی خانه کشتی رستمکلا بازدید کردند.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول