اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین روز از هفته دولت صورت گرفت؛

بهره‌برداری از شصت و سومین پروژه ورزشی خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: طی مراسمی همزمان با ششمین روز از هفته دولت شصت و سومین پروژه ورزشی خراسان جنوبی در روستای بیچند از توابع شهرستان نهبندان افتتاح شد.

بهره‌برداری از شصت و سومین پروژه ورزشی خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، رئیس اداره تربیت بدنی نهبندان پیش از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از سالن ورزشی چند منظوره مهر اظهار داشت: این سالن ورزشی با مساحت 900 متر مربع و اعتباری بالغ بر 513 میلیون تومان احداث شده است.
داوود شرفی افزود: افتتاح این پروژه نشان دهنده خدمات‌رسانی و عدالت گستری دولت نهم و دهم در جامعه به ویژه در روستاها و مناطق محروم است.
وی با اشاره به سرانه فضای ورزشی در شهرستان نهبندان ادامه داد: سرانه فضای ورزشی نهبندان در مجموع فضاهای سرپوشیده و سرباز 36 صدم درصد است.
رئیس اداره تربیت بدنی نهبندان با بیان اینکه این سرانه ورزشی نسبت به سرانه ورزشی در سطح استان بسیار پایین است، گفت: تا پایان برنامه پنجم توسعه این سرانه باید به 1.2 درصد ارتقا یابد.
شرفی از مسئولان استانی خواستار شد تا نگاه ویژه ای به ورزش شهرستان نهبندان داشته باشند تا بیش از گذشته شاهد رشد و ارتقای سطح ورزشی شهرستان نهبندان باشیم.
وی یادآور شد: احداث سه سالن ورزشی دیگر نیز در روستاهای اسدآباد، میغان و بندان پیشنهاد داده شده است که برای احداث هر کدام اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان نیاز است.
رئیس اداره تربیت بدنی نهبندان با بیان اینکه با توجه به پراکندگی روستاها احداث سالن ورزشی در تمام روستاها میسر نیست، گفت: مسئولان باید ما را در بحث اعتبارات یاری دهند تا حداقل مساجد این روستاه به امکانات ورزشی مجهز شوند.
شرفی از فعالیت 26 هیئت ورزشی فعال در نهبندان خبر داد و افزود: در حال حاضر بیش از 2 هزار بیمه شده ورزشی در نهبندان وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات تملک و دارایی استان اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان برای ورزش نهبندان اختصاص یافته است.
رئیس اداره تربیت بدنی نهبندان اعتبارات جذب شده از سوی اداره تربیت بدنی شهرستان نهبندان در سال گذشته را 116 میلیون تومان عنوان کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول