اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

افتتاح 4 پمپ بنزین کوچک مقیاس در تهران

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از افتتاح 4 جایگاه سوخت کوچک مقیاس در 2 هفته آینده خبر داد.

افتتاح 4   پمپ بنزین کوچک مقیاس در تهران

سعید بیگی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی فارس، گفت: عملیات اجرایی ساخت جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس چندی پیش در تهران آغاز شد و بزودی چند جایگاه افتتاح و آماده بهره برداری می شود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه این جایگاه ها باعث می شود، صف پمپ بنزین ها کوتاه شود، گفت: میزان هدر رفت سوخت هم کاهش می یابد.

وی ادامه داد: در  تمامی این جایگاه‌ها، زمین متعلق به شهرداری تهران است و سرمایه گذار ساخت را انجام داده و چند سال بهره برداری می کند و سپس مالکیت دوباره به شهرداری تهران باز می گردد. 

بیگی با بیان اینکه باید ظرف کمتر از 2 سال 110 جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران ساخته و آماده بهره برداری شود، گفت:  به شهرداران مناطق اعلام کرده‌ایم که زمین‌های مناسب را معرفی کنند تا بتوانیم با سرعت کار را پیش ببریم.

وی در خصوص هزینه های ساخت این پمپ بنزین ها، گفت:  هزینه هر جایگاه‌هابسته به متراژ زمین و نظر کارشناس رسمی دادگستری حدود 4 تا 6 میلیارد تومان برآورد شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که توزیع این جایگاه ها چگونه خواهد بود، گفت: احداث جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس براساس مطالعات و نیازهای هر منطقه است و زمین‌های شناسایی شده حتما  باید استانداردهای ۱۶ گانه را داشته باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول