بانوان زائر آستان مقدس امامزادگان باغ فیض پای منبر عاشورا نشستند

همزمان با دهه نخست ماه محرم، مجالس عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام با حضور زائران و مجاوران آستان مقدس امامزادگان سید جعفر و سیده حمیده خاتون(ع) در باغ فیض و با همکاری کانون تبلیغ دینی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران برگزار شد.
همزمان با آغاز ماه محرم، مجالس سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام از سه‌شنبه ۲۶ خرداد تا سه‌شنبه ۲ تیر، هر روز از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ در آستان مقدس امامزادگان سید جعفر و سیده حمیده خاتون(ع) واقع در باغ فیض برگزار شد.این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم، قرائت زیارت عاشورا و توسل به اهل‌بیت علیهم‌السلام آغاز می‌شد و در ادامه، خادمیاران کانون تبلیغ دینی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران با تبیین ابعاد قیام عاشورا، فلسفه نهضت حسینی و شرح فرازهایی از زیارت عاشورا، معارف اهل‌بیت علیهم‌السلام را برای حاضران بیان می‌کردند.در این مجالس، محبوبه حاجی‌زاده، فاطمه شاهسوند و مریم زارعی از خادمیاران کانون تبلیغ دینی خدمت رضوی به ایراد سخنرانی پرداختند. همچنین مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی این مراسم را اشرف کارگر و زیبا دبستان‌پور بر عهده داشتند و فضای معنوی مراسم را با ذکر مصائب حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام و یاران باوفایش عطرآگین کردند.این برنامه با استقبال بانوان زائر و مجاور همراه بود و هر روز با قرائت صلوات خاصه حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام و دعا برای تعجیل در فرج حضرت ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف به پایان می‌رسید.انتهای پیام/
21:05 - 28 ژوئن 2026

1 بازنشر1 واکنش
28٫9k بازدید