اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اجرای طرح پاک‌سازی پارک‌ها و تفرجگاه‌های ساری

جانشین انتظامی مازندران، از اجرای طرح پاک‌سازی پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان ساری خبر داد و گفت: در راستای ایمن‌سازی بستر پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، ماموران انتظامی شهرستان ساری طرح ۷۲ ساعته ارتقاء امنیت اجتماعی، پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها دریا را در دستور کار قرار دادند.

اجرای طرح پاک‌سازی پارک‌ها و تفرجگاه‌های ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سیدموسی حسینی از اجرای طرح پاک‌سازی پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان ساری خبر داد و اظهار کرد: در راستای ایمن‌سازی بستر پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، ماموران انتظامی شهرستان ساری طرح ۷۲ ساعته ارتقاء امنیت اجتماعی، پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها دریا را  در دستور کار قرار دادند. 

وی گفت: در اجرای این طرح که با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های انتظامی در پارک و تفرجگاه عملیاتی شد، ۱۰ سارق، ۸ معتاد متجاهر و فروشنده موادمخدر، ۹ نفر از اراذل و اوباش دستگیر ۱۸ خودرو، ۹ موتورسیکلت توقیف و برای ۲۶۵ مورد بدحجابی و سگ‌گردانی تذکرات لازم داده شده است.
 
جانشین انتظامی استان مازندران تصریح کرد: کسانی که در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها اقدام به ایجاد مزاحمت برای نوامیس، خرید و فروش مواد مخدر و بدحجابی می‌کنند، با برخورد جدی پلیس مواجه خواهند شد.
 

حسینی با بیان اینکه تامین امنیت شهروندان به‌ویژه در اماکن تفریحی جزء خطوط قرمز پلیس است، از شهروندان و خانواده‌ها درخواست کرد، هر گونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند تا اقدام لازم در این زمینه صورت گیرد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول