اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اخبار پلیس مازندران| از احتکار کالا تا سرقت در پوشش زنانه

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف احتکار انواع کالاهای اساسی از یک انبار به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان قائمشهر خبر داد.

اخبار پلیس مازندران| از احتکار کالا تا سرقت در پوشش زنانه

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف احتکار انواع کالاهای اساسی از یک انبار به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان قائمشهر خبر داد.

وی افزود: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار کالاهای اساسی، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از وجود یک انبار احتکار کالاهای اساسی و مواد غذایی در شهرستان قائمشهر مطلع شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران بیان کرد: کارشناسان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی با همکاری رابطان این پلیس در شهرستان‌قائمشهر و کارشناسان اداره صمت در بازدید از انبار شناسایی شده، مقادیر زیادی از کالاهای اساسی و مواد غذایی از جمله قند، شکر، حبوبات و غیره در برندهای مختلف کشف شد.

محمدپور تصریح کرد: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند و همچنین پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به همراه متهم به مراجع قضائی ارسال شد.

وی با بیان اینکه قاچاق و احتکار کالا منجر به اخلال در نظام اقتصادی و نوسان قیمت کالاها خواهد شد، از مردم خواست در مقابله با قاچاق کالا و ارز و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا مراجع قضائی اطلاع دهند.

*کلاهبرداری میلیاردی با صدور چک بلامحل 

سردار میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری کلاهبردار ۴۰میلیارد ریالی لوازم خانگی با صدور چک بلا محل در شهرستان گلوگاه خبر داد 

وی گفت: در پی وقوع کلاهبرداری با ترفند صدور چک بلامحل در شهرستان گلوگاه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران  قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: ماموران انتظامی با کار اطلاعاتی دقیق و انجام اقدامات تخصصی و هوشمندانه، متهم را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، دستگیر کردند.

میرزایی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به ۴۰ میلیارد ریال کلاهبرداری با ترفند خرید لوازم خانگی با صدور چک بلامحل اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و محرمانه توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

*کشف ۲۰تن چوب جنگلی قاچاق در ساری 

حسن‌زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف ۲۰ تن چوب جنگلی قاچاق و توقیف به یک خودرو کامیون خبر داد.

وی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران بخش انتظامی پاسگاه پشتکوه در مسیر حوزه استحفاظی به یک خودروی کامیون حامل چوب مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۲۰ تن چوب که توسط راننده خودرو به صورت غیر مجاز از جنگل های شهرستان ساری برداشت شده بود ،کشف کردند.

حسن‌زاده تصریح کرد: راننده خودرو پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان ساری تحویل داده شد.

وی در پایان با اشاره به این که قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند

*سارق خودرو در پوشش زنانه 

عنایتی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف خودروی سرقتی و دستگیری سارق در پوشش زنانه در این شهرستان خبر داد و افزود: در راستای اجرای طرح پیشگیری از سرقت و اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودروی پژو از شهرستان نکا، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با اجرای طرح های کنترلی و تقویت گشت های انتظامی ماموران کلانتری ۲۱ ، خودروی مسروقه را در حین تردد در این شهرستان مشاهده و در اقدامی عملیاتی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری سارق خودرو در پوشش زنانه در این عملیات خبر داد و خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های انجام شده به سرقت خودرو اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

عنایتی از شهروندان خواست: ضمن تجهیز خودروی خود به وسایل و تجهیزات ایمنی و ضد سرقت در صورت مواجهه با موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول