اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اخبار پلیس مازندران| از دستگیری گنج‌یاب‌ها تا دستگیری عاملان چاقوکشی در بیمارستان نور

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف یک دستگاه فلزیاب و متعلقات آن در بخش بهنمیر خبر داد.

اخبار پلیس مازندران| از دستگیری گنج‌یاب‌ها تا دستگیری عاملان چاقوکشی در بیمارستان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سیدجعفر افضلی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، از کشف یک دستگاه فلزیاب و متعلقات آن در بخش بهنمیر خبر داد 

وی اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز و چپاول میراث گرانبهای پیشینیان همواره در دستور کار مجموعه انتظامی قرار دارد و پلیس در مسیر اجرای قانون از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

بهنمیر؛ آخرین ایستگاه گنج‌یاب‌ها

فرمانده انتظامی بابلسر بیان کرد: ماموران انتظامی فرماندهی بخش بهنمیر در حین گشت زنی در یکی از روستاهای بهنمیر به دونفر مشکوک شده که پس از بازرسی از آنها یک دستگاه فلزیاب و متعلقات قاچاق کشف نمودند.

افضلی از کشف یک دستگاه فلزیاب قاچاق و متعلقات آن در بازرسی خبر داد و تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی فلزیاب‌های کشف شده را بیش از 2 میلیارد ریال برآورد کردند.

وی افزود: در این راستا دو نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

افضلی در پایان با اشاره به عزم جدی پلیس در حراست از میراث فرهنگی و مبارزه با قاچاق اشیاء عتیقه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

*دستگیری عاملان چاقوکشی در بیمارستان امام خمینی (ره) نور 

علی‌اکبر قلی‌پور فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری عاملان چاقوکشی و درگیری در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان خبر داد.

وی افزود: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع ودرگیری منجر به چاقوکشی در بیمارستان نور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نور اضافه کرد: با حضور سریع ماموران در بیمارستان و محل درگیری، دو نفر از عاملین این نزاع شناسایی و دستگیر شدند.

قلی‌پور تصریح کرد: هر دو متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات شخصی اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد و با افراد خاطی بدون اغماض با شدت برخورد خواهد کرد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول