اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اخبار پلیس مازندران| از دستگیری عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی تا احتکار روغن موتورهای ۱۸ میلیاردی

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به بارگذاری تصاویر غیراخلاقی در شبکه‌های‌ اجتماعی می‌کرد، خبر داد.

اخبار پلیس مازندران| از دستگیری عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی تا احتکار روغن موتورهای ۱۸ میلیاردی

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، محمودکلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به بارگذاری تصاویر غیراخلاقی در شبکه‌های‌ اجتماعی می‌کرد، خبر داد و اظهار کرد: خانمی با ارائه شکایتی به پلیس فتا عنوان کرد؛ مدتی است یکی از آشنایان، تصاویرم را در بستر شبکه اجتماعی برای من و خانواده‌ام ارسال می‌کند که مربوط به مدتی قبل بوده و مرا تهدید به انتشار وسیع آنها کرده است.

وی گفت: پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت و پس از بررسی ادله ارائه شده توسط شاکی و مستندات جمع‌آوری شده، مشخص شد که مزاحم اینترنتی همان فرد مورد ادعای شاکی است، که پس از هماهنگی قضائی به پلیس فتا احضار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه بیان کرد: متهم در تحقیقات مقدماتی منکر هرگونه جرم انتسابی شد و با سخنان گمراه‌ کننده قصد فریب پلیس را داشت اما با هوشیاری کارآگاهان سایبری، لب به سخن گشود و به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و انگیزه‌ خود را انتقام از شاکیه عنوان کرد.

کلوانی، به کاربران فضای مجازی هشدار داد: کاربران به هیچ عنوان تصاویر شخصی و خصوصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و از اشتراک‌‌گذاری تصاویر خانوادگی خود در شبکه‌های اجتماعی حتی برای افراد قابل اعتماد هم خودداری کنند.

*احتکار روغن موتورهای ۱۸ میلیاردی در ساری 

محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مازندران از کشف ۱۱ هزار و ۱۶۲ لیتر روغن موتور احتکاری به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی مازندران با اشراف اطلاعاتی خود از احتکار مقادیری قابل توجهی روغن موتور، که در انبار یک باب منزل در شهرستان ساری بوده، مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی  مازندران بیان کرد: کارآگاهان این پلیس پس از انجام تحقیقات تخصصی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی، به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری محل را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه این عملیات ۱۱هزار و ۱۶۲ لیتر روغن موتور خودرو احتکار شده کشف شد.

محمدپور با بیان اینکه ارزش روغن موتورهای مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۱۸ میلیارد ریال برآورد شده تصریح کرد: انبار موصوف در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبارها ثبت نبوده که در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده برای رسیدگی قانونی به جرم تحویل مرجع قضائی شد.

وی از عزم راسخ پلیس برای شناسایی و برخورد قانونی با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم خبر داد و گفت: از شهروندان می‌خواهیم هرگونه گزارش و اطلاعاتی در این زمینه دارند مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول