اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

سرعت‌بخشی فروش محصولات شرکت‌های اقتصادی در سامانه بامک

مدیرعامل شرکت پاک‌اندیشان گفت: سامانه بامک به این منظور راه‌اندازی شد تا بتوانیم فروش این شرکت‌ها را به صورت یکپارچه قرار داده و آن را تسریع کنیم.

سرعت‌بخشی فروش محصولات شرکت‌های اقتصادی در سامانه بامک

به گزارش باشگاه خبرنگاران توانا، محمد پرویزی مدیر‌عامل شرکت پاک‌اندیشان و مدیر پروژه بازار مشترک کوثر درباره پروژه‌های در دست خود توضیح داد: سازمان اقتصادی کوثر حدود ۴۰ شرکت خدماتی، صنعتی و بازرگانی دارد. سامانه بامک به این منظور راه‌اندازی شد تا بتوانیم فروش این شرکت‌ها را به صورت یکپارچه قرار داده و فروش شرکت‌ها را تصریح کنیم.

وی در ادامه تأکید کرد: در واقع بازار مشترک کوثر (بامک) سامانه‌ای است در جهت یکپارچه‌سازی، بهبود، تسهیل و تسریع فروش کالاها و خدمات شرکت‌های سازمان اقتصادی کوثر که با حذف بخش‌هایی از فرآیند فروش باعث کاهش قیمت تمام شده برای مشتری نهایی شده و درنتیجه کالا و خدمات را با تخفیف بسیار مناسبی ارائه خواهد کرد.

پرویزی درخصوص طرح بامک توضیح داد: بامک خود بخشی از اکوسیستم شتاب‌دهنده فروش کوثر است که این اکوسیستم با در اختیار گذاشتن ابزارهای مناسب در فرآیند فروش کالا و خدماتی مانند اعتبار، تقسیط، حراج، تهاتر، ضمانت و... و با استفاده از هوش مصنوعی، پیشران زنجیره ارزش و تأمین در شرکت‌های سازمان اقتصادی کوثر خواهد شد. همچنین قابلیت خرید برنامه ریزی شده را به جامعه هدف و مشتریان داده و در نتیجه پایداری و برنامه‌ریزی دقیق در تولید را به همراه خواهد داشت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول