اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

حرکت برای خودکفایی در خوراک دام و طیور/ معرفی فعالیت‌های شرکت خوراک دام پارس

تولیدکننده خوراک دام و طیور غذاهای مخصوص مرغ، جوجه و مرغ مینا را تولید و به طور اختصاصی بسته‌بندی کرده و درپت‌شاپ‌های سطح کشور توزیع می‌کند.

حرکت برای خودکفایی در خوراک دام و طیور/ معرفی فعالیت‌های شرکت خوراک دام پارس

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا کارخانه خوراک دام پارس، یکی از بزرگترین کارخانه‌های خوراک دام در ایران و خاورمیانه، یکی از غرفه‌داران رویداد نمایشگاهی مسئله محور سازمان اقتصادی کوثر است. نمایندگان این کارخانه در این بخش از نمایشگاه به معرفی محصولات خود می‌پردازند.

کارخانه خوراک دام‌ پارس بیش از ۵۰ سال سابقه تولید خوراک برای دام، طیور و حیوانات آزمایشگاهی به صورت پِلِت و پودری، یا به اصطلاح مَش، دارد و برای اکثر مرغ‌دارها و دام‌دارهای کشور خوراک تولید می‌کند. پلت‌ها سایزبندی‌های مختلفی دارند و برای حیوانات مختلف متناسب با دوره سنی و نوع حیوان از سایز مخصوص خودش استفاده می‌شود.

مواد اولیه از مواد داخلی و وارداتی

مواد اولیه این کارخانه شامل سویا، گندم، جو و ذرت از طریق تولید داخلی و واردات از کشورهایی مانند برزیل، اکراین، آرژانتین، روسیه و ... تأمین می‌شود.

فعالیت در زمینه حیوانات خانگی

این کارخانه تلاش کرده تا جای خود را میان بازار حیوانات خانگی هم باز کند. برای این کار غذاهای مخصوص مرغ، جوجه و مرغ مینا را تولید و به طور اختصاصی بسته‌بندی کرده و درپت‌شاپ‌های سطح کشور توزیع می‌کند. این غذاها با نام‌های خوراک مرغ پارس حنایی، خوراک جوجه پارس حنایی و خوراک مینا که از محصولات جدید این کارخانه است بسته‌بندی و توزیع می‌شوند.

افت نسبی فروش و تولید در کارخانه دان پارس

متأسفانه در حال حاضر مواد اولیه تولید خوراک دام  به اندازه کافی در دسترس کارخانه قرار نمی‌گیرد و سخت‌تر یافت می‌شود. نوسانات دلاری نیز بر بازار آن‌ها تأثیر گذاشته است. با توجه به شرایط اقتصادی خیلی از مرغ‌داری‌ها و دام‌داری‌ها کاملاً تعطیل شدند‌. در نتیجه میزان تقاضا پایین آمده. با این حال تقاضا کننده‌هایی که در بازار موجود هستند با ما فعالیت می‌کنند، ارتباط هستند و ما برای آن‌ها خوراک دام تولید می‌کنیم.

این کارخانه امیدوار است در آینده موفق شود برای حیوانات آبزی، سردآبی، گرم‌آبی، میگو و .... نیز خوراک تولید کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول