اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

صفر تا صد تولید لبنیات در شرکت شریف‌آباد

بخش کشاورزی شرکت شریف‌آباد به تولید علوفه و یونجه برای برطرف کردن نیاز بخش دامپروری می‌پردازد تا از شیر دام‌ها برای تولید لبنیات در کارخانه رابتا، که از توابع همین شرکت است، استفاده شود.

صفر تا صد تولید لبنیات در شرکت شریف‌آباد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا «شرکت کشت و صنعت شریف‌آباد» از شرکت‌های تابعه سازمان اقتصادی کوثر است که در زیرمجموعه گروه «سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر» فعالیت می‌کند. نمایندگان این شرکت در رویداد نمایشگاهی مسئله محور سازمان اقتصادی کوثر به معرفی محصولات و عملکرد خود به سرمایه‌گذاران داخلی می‌پردازند.

فعالیت شریف‌آباد در دو حوزه کشاورزی و دامپروری

این شرکت در دو واحد کشاورزی و دامپروری فعالیت می‌کند. بخش کشاورزی علاوه بر تولید گندم، کلزا، تریتیکاله، جو و قصیل جو و محصولات باغی، به تولید علوفه و یونجه برای برطرف کردن قسمتی از نیاز بخش دامپروری می‌پردازد.

مواد اولیه در قزوین فرآوری در قم

بخش دامپروری شرکت شریف‌آباد از ۸ هزار رأس دام شامل گاو شیری، گاو آبستن خشک، تلیسه و گوساله‌های نر و ماده نگهداری و بهره‌برداری می‌کند. شیر تولیدی بخش دامداری این شرکت در ماشین‌ها و کانتینرهای مخصوص حمل شیر به کارخانه «فرآورده‌های لبنی رابتا»، در استان قم، منتقل می‌شود تا محصولاتی از قبیل خامه، پنیر، پنیر پیتزا، کشک، ماست، شیرها و شیرکاکائوه، دوغ، روغن و کره حیوانی و انواع لبنیات تولید شود. به عبارت دیگر صفر تا صدِ زنجیره تولید محصول نهایی، توسط شرکت اتفاق می‌افتد.  

همچنین محصول شیر این شرکت از طریق شرکت‌های بزرگ مانند پگاه مورد استفاده و توزیع قرار می‌گیرد. این کارخانه که از سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرده نیز از زیرمجموعه‌های شرکت کشت و صنعت شریف‌آباد است.

معرفی محصولات رابتا به شرکت‌های دیگر

نماینده شرکت شریف‌آباد علت حضور خود در نمایشگاه را معرفی این شرکت به شرکت‌های دیگری که زیرمجموعه سازمان اقتصادی کوثر و بنیاد شهید هستند عنوان می‌کند تا آن‌ها را بشناسند، از محصولات آن‌ها سفارش بگیرند و استفاده کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول