اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

مردم عادی هم می‌توانند از امکانات رفاهی بنیاد شهید استفاده کنند

مسئولیت اصلی مجتمع فرهنگی سیاحتی کوثر، سرویس‌دهی به جامعه هدف یعنی خانواده شهدا، ایثارگران، کارکنان بنیاد شهید و حتی افراد عادی در زمینه‌های مختلف و متنوع سیاحتی است.

مردم عادی هم می‌توانند از امکانات رفاهی بنیاد شهید استفاده کنند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا مجتمع فرهنگی سیاحتی کوثر به عنوان یکی از سازمان‌های اقتصادی بنیاد شهدا و ایثارگران در رویداد نمایشگاهی مسئله محور سازمان اقتصادی کوثر به معرفی فعالیت‌های خود می‌پردازد. این سازمان که از سال ۱۳۷۲ آغاز به کار کرده از امکانات بنیاد جهت سامان‌دهی به فعالیت‌های سیاحتی در شهرها و استان‌های مختلف ایران استفاده می‌کند.

مسئولیت اصلی این سازمان سرویس‌دهی به جامعه هدف یعنی خانواده شهدا، ایثارگران، کارکنان بنیاد شهید و حتی افراد عادی در زمینه‌های مختلف و متنوع سیاحتی می‌باشد. این سازمان ۱۳ هتل در استان‌های تهران، اصفهان، مشهد، قم، رامسر، انزلی و... را مدیریت می‌کند و علاوه بر آن چندین مجموعه‌ تفریحی، فرهنگی و سیاحتی را برای سرویس دهی به مردم آماده نگه می‌دارد.

همچنین این سازمان در تلاش است تا با توسعه فعالیت‌های خود چه از نظر کیفیتی و چه از نظر تعداد مجموعه‌ها، خدمات بهتری به جامعه هدف بنیاد شهید و مردم عادی ارائه دهد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول