اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

سازمان اقتصادی کوثر: راه‌کار ارائه دهید، پروژه بگیرید

سازمان اقتصادی کوثر با برپایی نمایشگاهی مسائل خود را مطرح و با شرکت‌هایی که راه‌کار درست ارائه کنند قرار داد همکاری می‌بندد.

سازمان اقتصادی کوثر: راه‌کار ارائه دهید، پروژه بگیرید

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا در پی دیدار رهبر معظم انقلاب با نخبگان و استعدادهای برتر علمی در آبان‌ماه ۱۴۰۰ و ضروری دانستن نگاه مسئله‌محور جوامع علمی و نخبگان، از ۲ تا ۵ اسفندماه رویداد نمایشگاهیِ مسئله محور سازمان اقتصادی کوثر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به مدت ۴ روز بصورت تمام وقت در حال برگزاری است.

این نمایشگاه که با تأکید بر رشد اقتصاد دانش بنیان کشور برگزار شده است تلاش شده تا هر غرفه به یکی از رویدادهای دانش‌بنیان کشور اختصاص داده شود تا نمایندگان هر شرکت بتوانند به معرفی محصولات خود بپردازند و توضیح دهند در جهت برطرف کردن کدام ‌یک از مسائل اقتصادی کشور گام بر می‌دارند. در این نمایشگاه که با همکاری شرکت کوثر و بنیاد شهدا و ایثارگران برگزار شده، ۴۲ مشارکت‌کننده حضور دارند که در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، دامداری، ساختمان سازی، پزشکی، سیاحتی و ... به معرفی خود می‌پردازند.

علاوه بر آن بخش مرکزی سالن نمایشگاه به نشست تخصصی سازمان اقتصادی کوثر اختصاص یافته است. در این نشست ۱۲۴ نیاز و مسائل تخصصی شرکت‌های تابعه سازمان اقتصادی کوثر مطرح می‌شود. شرکت‌هایی که می‌توانند راه حلی برای این مسائل ارائه دهند تا ۲۰ اسفندماه فرصت دارند تا پروپوزال خود را به شرکت ارائه دهند. پس از داوری شرکت‌ مطرح کننده مسئله، طرح‌هایی که از همه جهات قابل بهره‌وری باشند، با شرکت مربوطه قرارداد همکاری می‌بندند. این مسائل توسط شرکت رویش کوثر از شرکت‌های تابع جمع‌آوری شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول