اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

وزیر دفاع آرژانتین:

اپوزیسیون از پیروزی دولت دنباله‌روی «فرناندز» در سال آینده نگران باشد

وزیر دفاع آرژانتین ضمن تأکید بر پیروزی دولتی دنباله‌روی «کریستینا فرناندز» در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده تأکید کرد که اپوزیسیون باید از این امر نگران باشد چرا که مردم آن‌ها را به عنوان ویران کننده تمامی موفقیت‌های دولت کنونی می‌شناسند.

اپوزیسیون از پیروزی دولت دنباله‌روی «فرناندز» در سال آینده نگران باشد

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین به نقل از خبرگزاری «ته‌لام»، «آگوستین روسی» وزیر دفاع آرژانتین طی سخنرانی در جمعی از نظامیان این کشور واقع در کاخ ریاست جمهوری آرژانتین علاوه بر ارائه برنامه کاندیدا شدنش در انتخابات سال آینده تأکید کرد که در سال 2015 دولتی جایگزین دولت فعلی خواهد شد که قطعا دنباله‌رو سیاست‌های «کریستینا فرناندز» رئیس جمهور آرژانتین خواهد بود.

«روسی» در ادامه این هشدار را به اپوزیسیون دولت فعلی کشورش داد که باید برای بازنده شدنش در انتخابات سال آینده نگران باشد چرا که مردم آرژانتین آن‌ها را به عنوان ویران کننده تمامی موفقیت‌های دولت «فرناندز» تلقی می‌کنند.

وی در این خصوص خاطرنشان کرد که دولت «فرناندز» طی 50 سال اخیر بهترین دولت آرژانتین بوده و به دلیل موفقیت‌هایش در عرصه سیاسی و اقتصادی از طرفداران بیشماری برخوردار می‌باشد.

«روسی» در بخشی از سخنانش تصریح کرد: مردمی که در سال 2015 در آرژانتین به پای صندوق‌های رأی می‌روند روش و سیاست دولت فعلی خود را انتخاب خواهند کرد.

وزیر دفاع آرژانتین همچنین افزود که نسبت به پیروزی خود و حزب «فرناندز» در سال آینده بسیار امیدوار می‌باشد.

وی در این رابطه اذعان داشت: ما بهترین دولت و عالی‌ترین مدیریت را در این سال‌ها داشته‌ایم که همگی آن‌ها از وجود «کریستینا فرناندز» است.

«روسی» در این لحظه مقابل موجی از تشویق‌های حاضران در این جلسه اعلام کرد که ما اسطوره‌ای جاودان همانند «نستور کرشنر» را پیش روی خود داریم و نسبت به ملت آرژانتین متعهد هستیم.

«روسی» در پایان سخنانش این قول را به همه نظامیان داد که در سال آینده «فرناندز» این مسئولیت سنگین را به وی اعطا کرده تا ادامه دهنده سیاست‌های دولتش از سال 2003 تا کنون باشد.

به گزارش فارس، «کریستینا فرنادز» از سال 2003 تاکنون در 2 دور متوالی ریاست دولت آرژانتین را بر عهده داشته است؛ انتخابات ریاست جمهوری این کشور در دسامبر سال آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول