اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

رئیس جمهور آرژانتین طرحی برای اصلاح قانون مجازات به مجلس این کشور ارسال کرد

رئیس جمهور آرژانتین ضمن ارسال طرحی به مجلس این کشور جهت اصلاح قانون مجازات اعلام کرد که هدف از ارسال این طرح، اطمینان از اجرای عدالت در سطح کشور بوده که قطعا باعث کارآمدی خدمات و رفاه بیشتر در جامعه می‌شود.

رئیس جمهور آرژانتین طرحی برای اصلاح قانون مجازات به مجلس این کشور ارسال کرد

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین به نقل از «ته‌لام»، «کریستینا فرناندز» رئیس جمهور آرژانتین طی سخنرانی از ارسال طرح جدیدی جهت اصلاح قانون مجازات این کشور به مجلس خبر داد.

به گفته وی این طرح به دنبال کسب اطمینان از اجرای عدالت در کشور می‌باشد که پرداخت غرامت به قربانیان جنایات گوناگون از جمله آن به شمار می‌رود.

«فرناندز» در ادامه تأکید کرد که هدف اصلی از اجرای این طرح فراهم کردن خدمات کارآمد و رفاه بیشتر در جامعه می‌باشد.

رئیس جمهور آرژانتین در بخشی از سخنانش خاطرنشان کرد که بخش عظیمی از مردم حتی قاضیان و قربانیان خواستار ایجاد اصلاحاتی در قانون مجازات کشور نیز بوده‌اند.

«فرناندز» در این رابطه تصریح کرد که برخلاف قانون قبلی، ما در حال ایجاد شرایطی هستیم که دیگر قربانیان حادثه فقط به عنوان شاکی نیستند بلکه در تمامی پروژه بررسی پرونده و اجرای قانون حضور خواهند داشت.

از جمله موارد ذکر شده در این طرح می‌توان به رسیدگی شفاهی به جنایات، کاهش مدت زمان بررسی و اجرای عدالت در طول یک پرونده و اخراج بیگانگان از کشور در صورت ارتکاب جرم اشاره کرد.

«فرناندز» در بخشی از سخنانش اذعان داشت که اصلاحیه جدید وی روشی مدرن، سریع و راحت است که قصد دارد جای قانون سخت و کند قبلی را بگیرد.

رئیس جمهور آرژانتین در پایان ضمن تأکید بر این امر که ملت آرژانتین برای حفاظت خود در برابر جرم و جنایات باید از یک سلاح قانونی برخوردار باشند، اعلام کرد: افرادی که تصور می‌کنند با شلیک گلوله و خشونت می‌توانند به ارتکاب جرم در جامعه پایان دهند سخت در اشتباه هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول