اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

حزب «عدالت‌خواه» آرژانتین از «فرناندز» حمایت کرد

۴ تن از داوطلبان حزب «عدالت‌خواه» آرژانتین که مایل به شرکت در انتخابات آتی ریاست‌ جمهوری این کشور هستند، ضمن اعلام رضایت از شرایط دولت فعلی به رهبری «کریستینا فرناندز» حمایت خود را از وی اعلام کردند.

حزب «عدالت‌خواه» آرژانتین از «فرناندز» حمایت کرد

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین به نقل از «ته‌لام»، چهار‌ تن از داوطلبان حزب «عدالت‌خواه» انتخابات دوره آینده ریاست جمهوری آرژانتین اعم از «فلورنسیا راندازو» وزیر کشور آرژانتین، «آگوستین روسی» وزیر دفاع، «سرخیو اوری‌باری» و «دنیل اسسیولی» فرمانداران ایالت‌های «انتره‌ریوز» و «بوینوس‌آیرس» طی مراسمی جهت گرامیداشت شصت‌و‌نهمین سالگرد روز «وفاداری پرونیست‌ها» ضمن اعلام حمایت از دولت «کریستینا فرناندز» رئیس جمهور فعلی آرژانتین خواستار اتحاد بیشتری نیز بین اعضای خود شدند.

«اسسیولی» در این مراسم در‌ حالی که روح متعهد پرونیست‌ها را از گذشته تا به امروز مورد تمجید قرار می‌داد خاطرنشان کرد: «فرناندز» در این زمینه دنباله‌رو رهبر این حزب یعنی «خوآن پرون» است.

«خوآن پرون» ژنرال و سیاستمدار آرژانتینی و همچنین مؤسس حزب پرونیست‌ها در دوره فعالیت خود سه مرتبه به عنوان رئیس جمهور این کشور انتخاب شده است .

وی به دلیل شعار همیشگی‌اش مبنی بر «حکومت کردن یعنی ایجاد اشتغال در کشور» دارای محبوبیت فراوانی بین مردم کشور خود می‌باشد.

طی این مراسم «روسی» وفاداری را مهم‌ترین اصل برای مردم آرژانتین برشمرد  و تأکید کرد: این امر تنها عامل اتحاد و حمایت مردم از رئیس جمهور خود در برابر فتنه‌های جدید است.

این چهار‌ تن پس از اعلام عضویت در حزب «فرناندز» به نام حزب «جبهه پیروزی» تصریح کردند که با پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور در 10 دسامبر سال 2015 به سیاست‌های دولت فعلی ادامه خواهند داد.

به گزارش فارس، 17 اکتبر سالانه در آرژانتین با نام روز «وفاداری پرونیست‌ها» جشن گرفته می‌شود.

این روز در سال 1945 به نام تولد حزب پرونیسم یا همان عدالت‌خواه در تاریخ این کشور ثبت شده که طی آن بسیاری از آرژانتینی‌ها جهت آزادی «خوآن پرون» وزیر کار زمان خود دست به تظاهرات زدند.

«پرون» پس از آن موفق به کسب مقام ریاست جمهوری در این کشور نیز شد و به دلیل عقایدش در طرفداری از قشر کارگران حامیان بسیاری پیدا کرد.

از اقدامات وی در این راستا می‌توان به افزایش حقوق و ایجاد نهادی برای پرداخت پاداش و مرخصی به این قشر اشاره کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول