اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

در آستانه انتخابات برزیل

مناظره پایانی نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری برزیل برگزار شد

نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری برزیل آخرین دور رقابت خود را طی مناظره تلویزیونی با هدف پیروزی در انتخابات برگزار کردند.

مناظره پایانی نامزدهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری برزیل برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین به نقل از «تله‌سور»، نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برزیل، «دیلما روسف» رئیس جمهور کنونی و نماینده حزب کارگران و «آئسیو نوس» از حزب سوسیال دموکراسی این کشور، روز گذشته آخرین دور مناظره تلویزیونی خود را در راستای رقابت برای پیروزی در میدان انتخابات فردا، برگزار کردند.

این مناظره از شبکه محلی «گلوبو» برزیل پخش شد؛ طی این مناظره دیلما روسف رئیس جمهور فعلی برزیل اشارات مجله «بیخا» را در خصوص احتمال اقدامات فسادی «لوئیس ایناسیو لولا داسیلوا» رئیس جمهور سابق این کشور در رابطه با شرکت نفتی «پتروبراس» تکذیب کرد.

«دیلما روسف» که در صدر نظرسنجی‌های صورت گرفته قرار دارد، خطاب به نامزد حزب سوسیال دموکراسی گفت: این مجله که به طور سیستماتیک با دولت مخالف است، بدون هیچ سند و مدرکی چنین تهمتی را به رئیس جمهور سابق برزیل می‌زند و شما نیز آن را تایید می‌کنید.

به گزارش فارس،بر اساس نتایج به دست آمده «دیلما روسف» با کسب 41.59 درصد و «آئسیو نوس» با کسب 33.55 درصد از آرا، 2 کاندید برگزیده در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری برزیل معرفی شدند که به دلیل به حد نصاب نرسیدن میزان آرا این رقابت به دور دوم کشیده شد. 

طبق آخرین نظرسنجی‌های انجام شده پیرامون احتمال پیروزی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برزیل، «روسف» با کسب 6 تا 8 درصد رای بیشتر نسبت به رقیب خود «نوس» در دور دوم انتخابات پیروز خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول