اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طرح هادی روستای شاخن به بهره‌برداری رسید

طرح هادی روستای شاخن با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 110 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

طرح هادی روستای شاخن به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدابراهیم فلاح ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح هادی روستای شاخن، اظهار داشت: عملیات اجرایی این طرح از سال 78 شروع شده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این طرح، تصریح کرد: در این طرح 11 هزار و 781 مترمربع زیرسازی و 11 هزار و 181 مترمربع آسفالت خیابان اجرا شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیرجند اجرای یک‌هزار و 9 مترمربع جوی سنگی، یک‌هزار و 900 مترمربع سنگ‌فرش و جداره‌سازی، یک‌هزار و 693 متر جابه‌جایی برق، 813 متر کانیوسنگی و 705 متر جدول تک را از عملیات دیگر اجرایی در این طرح عنوان کرد.

فلاح هزینه اجرای این طرح را از محل اعتبارات عمرانی ملی و استانی ذکر کرد و گفت: تاکنون برای اجرای این طرح  2 میلیارد و 110 میلیون ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستای شاخن، اذعان داشت: در این راستا تاکنون 42 نفر با بانک‌های عامل عقد قرارداد داشته‌اند و 26 نفر پایان کار اخذ کرده‌اند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیرجند اضافه کرد: مجموع تسهیلات طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستای شاخن 3هزار و 513 میلیون ریال بوده است.

فلاح با بیان اینکه اعتبار تسهیلات قرض‌الحسنه تعمیر مسکن روستایی 742 میلیون ریال بوده است، خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد 91 نفر موفق به اخذ وام قرض‌الحسنه شده‌اند.

انتهای پیام/69022/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول