اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از سال‌ها انتظار

نخستین تشکل صنفی در قلعه‌گنج راه‌اندازی شد

پس از سال‌ها انتظار سرانجام با اقدام اداره صنعت، معدن و تجارت، نخستین تشکل صنفی در شهرستان قلعه‌گنج تشکیل و راه‌اندازی شد.

نخستین تشکل صنفی در قلعه‌گنج راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، پس از سال‌ها انتظار و برگزاری جلسات، سرانجام با اقدام اداره صنعت، معدن و تجارت، نخستین تشکل صنفی با عنوان مواد غذایی در شهرستان قلعه‌گنج تشکیل شد.

ایوب فلاحی فرماندار قلعه‌گنج بعد از ظهر امروز در حاشیه راه‌اندازی این تشکل صنفی گفت: با توجه به نامگذاری سال به نام اقتصاد و فرهنگ و با عزم ملی و مدیریت جهادی راه‌اندازی اتحادیه مواد غذایی در شهرستان قلعه‌گنج که ضروری بود، محقق شد.

وی بیان داشت: با حضور بازاریان و دخالت در تصمیم‌گیری‌ها توسط خودشان، بازار واقعی که مد نظر اسلام و مردم است، محقق می‌شود.

فرماندار قلعه‌گنج عنوان کرد: طی دو سال گذشته جلسات متعددی در شهرستان برگزار شد و مقدمات راه‌اندازی اتحادیه فراهم و سرانجام انتخابات برگزار و برای نخستین‌بار نظارت بر بازار توسط خود بازار و اتحادیه انجام می‌شود.

فلاحی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تحول در این بازار شاهد قدم‌های مثبت در نظارت و آرامش بازار باشیم که این حمایت بازاریان از اتحادیه را می‌طلبد.

کارشناس برنامه‌ریزی فرمانداری قلعه‌گنج نیز گفت: قدم اول بسیار سخت برداشته شد، اما قدم‌های آینده سریعتر برداشته شده و به زودی اتحادیه مصالح ساختمانی نیز تشکیل می‌شود.

محمدجعفر جهانگیری گفت: با دایر شدن اداره صنعت، معدن و تجارت در شهرستان قلعه‌گنج و همکاری اصناف تا نیمه اول سال جاری، هشت اتحادیه دیگر تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/80004/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول