اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خبر داد

بازرسی بیش از 48 هزار واحد صنفی و خدماتی در لرستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از بازرسی بیش از 48 هزار واحد صنفی و خدماتی در این استان خبر داد.

بازرسی بیش از 48 هزار واحد صنفی و خدماتی در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الله بیرانوند عصر امروز در کارگروه تنظیم بازار لرستان که با حضور معاون برنامه‌ریزی استانداری این استان برگزار شد، اظهار داشت: در طرح نظارتی نوروز امسال بیش از 48 هزار واحد صنفی و خدماتی در لرستان مورد بازرسی قرار گرفتند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خاطرنشان کرد: در این زمینه 5 هزار و 269 مورد پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.

وی از توزیع یک‌هزار و 300 تن سیب و پرتقال در ایام نوروز خبر داد و متذکر شد: در طرح ویژه فروش نوروزی 800 تن برنج و 132 تن شکر در نمایشگاه‌ها در استان توزیع شده است.

بیرانوند به توزیع سبد کالا در لرستان اشاره کرد و عنوان داشت: با اجرای طرح توزیع سبد کالای از سوی دولت تاکنون 330 هزار خانوار لرستان این سبد را دریافت و مابقی کسانی که تاکنون موفق به دریافت سبد خود نشده‌اند، می‌توانند به فروشگاه‌های سراسر کشور مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: مشمولان دریافت سبد کالا باید بدانند، حداکثر تا پایان فروردین ماه جاری فرصت دارند، سبد کالای رایگان خود را دریافت کنند.

این مسئول، سبد کالای دریافتی به مردم را شامل یک کیسه برنج 10 کیلوگرمی، دو بطری 810 گرمی روغن مایع، دو بسته پنیر بسته بندی 400 گرمی، دو بسته تخم مرغ 12 عددی و دو عدد مرغ معادل چهار کیلوگرم عنوان کرد.

بیرانوند در پایان به بحث کشتارگاه‌های طیور در سطح لرستان اشاره کرد و یادآور شد: هر سال در ایام تعطیل نوروز کشتارگاه‌های طیور هم تعطیل بوده اما امسال در چند روز اول تعطیلات نوروزی برخی از کشتارگاه‌های طیور باز و کشتار در آنها صورت گرفته است.

انتهای پیام/2304/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول