اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعزیرات حکومتی اندیمشک خبر داد

رسیدگی به 130 پرونده تخلف واحدهای صنفی اندیمشک

رئیس اداره تعزیرات حکومتی اندیمشک گفت: در طرح نوروزی پایش و نظارت بازار 130 پرونده تخلف واحدهای صنفی این شهرستان تشکیل و رسیدگی گردید.

رسیدگی به 130 پرونده تخلف واحدهای صنفی اندیمشک

رضا حسن‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک با بیان اینکه در طرح نوروزی پایش و نظارت بازار 130 پرونده تخلف واحدهای صنفی این شهرستان تشکیل و رسیدگی گردید، اظهار کرد: در این طرح که از 17 اسفند 92 تا 15 فروردین ماه سال 93 اجرا شد بازرسان و ضابطین اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف واحدهای صنفی را در این شهرستان به صورت محسوس و نامحسوس مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: از این تعداد پرونده تشکیل شده مربوط به واحد های صنفی 70 پرونده در کمترین زمان ممکن رسیدگی و منتهی به صدور رای گردید.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی اندیمشک اضافه کرد: عمده تخلفات این واحدها شامل گرانفروشی، عدم درج قیمت بر روی کالا، عدم ارائه فاکتور فروش و کم فروشی بوده و بیشترین تخلفان نیز در زمینه پوشاک و مواد  غذایی است.

حسن‌پور با بیان اینکه تخلفات در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است تصریح کرد: در سال جدید تلاش داریم که با همکاری اداره صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف با افزایش نظارت و بازرسی زمینه کاهش تخلف را در بازار فراهم کنیم که همکاری مردم تاثیر بسیار زیادی در کاهش تخلفات واحد‌های صنفی دارد.

این مقام مسئول گفت: سامانه پیامکی این اداره به شماره 3000175454 آماده دریافت گزارشات شهروندان در خصوص تخلف واحد های صنفی است تا در سریع‌ترین زمان مورد بررسی و رسیدگی شود.

انتهای پیام/72020/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول