اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خبر داد

تشکیل بیش از 14 میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی نوروزی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: از 15 اسفندماه 92 تا 15 فروردین‌ماه 93 با اجرای طرح نظارتی نوروزی بیش از 14 میلیارد و 742 میلیون ریال پرونده تخلف صنفی در استان تشکیل شده است.

تشکیل بیش از 14 میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، راضیه علیرضایی اظهار کرد: با انجام این طرح بالغ بر 44 هزار و 545 بازرسی از واحدهای صنفی در استان انجام شده که از این میزان 24 هزار و 423 مورد مربوط به شهر مشهد است.

وی افزود: در این بازرسی‌ها 3 هزار و 825 مورد پرونده تخلف در استان تشکیل شده که 2 هزار و 468 مورد از آنها در حوزه واحدهای صنفی شهر مشهد است.

این مسئول ادامه داد : در راستای اجرای طرح نظارتی نوروز بیش از 300 بازرس سازمان و اصناف حضور فعال داشتند.

وی افزود: همچنین هزار و 700 ناظر افتخاری در این زمینه در سطح گسترده با ما همکاری می‌کنند.

علیرضایی با اشاره به اینکه گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور عمده‌ترین تخلفات صنفی کشف شده در این مدت بوده است، اضافه کرد: این تخلفات بیشتر در زمینه کالایی پوشاک، لبنی، پروتئینی، واحدهای اقامتی، خدماتی و میوه صورت پذیرفته است.

وی با اشاره به اقدامات نظارتی و کنترلی انجام شده در مشهد مقدس گفت: با اجرای این طرح در مرکز استان، از پایانه مسافربری، مهمانپذیرها، هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها، پارکینگ‌های عمومی، تاکسی‌های راه‌آهن و اطراف حرم مطهر و سایر مسیرهای درون و برون شهری، میادین میوه و تره‌بار، سردخانه‌ها و شرکت‌های حمل و نقل کالا بازرسی به عمل آمد.

انتهای پیام/2202/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول