اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت فردوس خبر داد

انجام 1300 مورد بازرسی از واحدهای صنفی فردوس

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فردوس از انجام یک‎هزار و 300 مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان خبر داد.

انجام 1300 مورد بازرسی از واحدهای صنفی فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، احمد نعیمی ظهر امروز در کمیسیون تنظیم بازار شهرستان فردوس اظهار کرد: سرکشی و نظارت بر واحدهای تولیدی و خدماتی سطح شهرستان و کنترل قیمت‎ها از وظایف ذاتی سازمان صنعت، معدن و تجارت است که همه روزه توسط بازرسان این سازمان انجام می‎شود.

وی گفت: از ابتدای اسفندماه سال 1392 تا 20 فروردین‎ماه 1393 بیش از یک‎هزار و 300 مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی شهرستان فردوس صورت گرفته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فردوس افزود: در جریان بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان تعداد 43 مورد پرونده تخلف شامل کم‎فروشی، گران‎فروشی و عدم درج قیمت به ارزش ریالی 10 میلیون و 180 هزار و 350 تومان تشکیل و برای رسیدگی به مراجع ذیربط ارسال شده است.

نعیمی همچنین از توزیع 34 هزار و 500 تن سیب درختی و 38 هزار و 500 تن پرتقال در ایام نوروز امسال خبر داد و تصریح کرد: در نوروز امسال همچنین 14 تن برنج با قیمت کیلویی 2هزار و 500 تومان و نیز 25 تن شکر با قیمت کیلویی 2هزار تومان در سطح شهرستان فردوس توزیع شد.

وی برگزاری نمایشگاه فروش بهاره در ایام پایانی سال گذشته را از دیگر اقدامات اداره صنعت، معدن و تجارت فردوس عنوان کرد و یادآور شد: در این نمایشگاه با تعداد 70 غرفه محصولات و کالاها، 10 تا 15 درصد زیر قیمت عرف بازار عرضه شد.

توزیع 11 هزار سبد کالا بین مردم فردوس

فرماندار فردوس نیز از توزیع 11 هزار سبد کالا بین مردم این شهرستان خبر داد و گفت: برای رسیدگی به وضعیت افرادی که نیازمند واقعی هستند و سبد کالا به آنان تعلق نگرفته است باید مذاکرات مجددی بین مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت صورت گیرد.

محمدرضا رجبی مقدم، سرکشی و نظارت بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس در ایام نوروز را مطلوب دانست و افزود: عرضه میوه شب عید نیز به نحو مطلوب و قابل قبولی صورت گرفت و میوه به اندازه کافی در سطح شهرستان وجود داشت.

وی تصریح کرد: باید نظارت کافی بر نانوایان شهرستان نیز وجود داشته باشد تا نانوایی‎ها خود را ملزم به ارائه نان با کیفیت و مرغوب به مردم بدانند.

فرماندار فردوس یادآور شد: هدفمندی یارانه‎ها تنها مربوط به دولت یازدهم نیست بلکه سیاست کلان نظام است و همه ما وظیفه داریم به گونه‎ای عمل کنیم که پس از اجرای این طرح بزرگ، کمترین شوک را در جامعه و بازار داشته باشیم.

انتهای پیام/69007/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول