اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر خبر داد

جلوگیری از افزایش خودسرانه قیمت کالا در واحدهای تولیدی و صنفی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از جلوگیری از افزایش خودسرانه قیمت کالاها در واحدهای تولیدی و صنفی خبر داد.

جلوگیری از افزایش خودسرانه قیمت کالا در واحدهای تولیدی و صنفی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس تابش صبح امروز در جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی شهرستان بوشهر اظهار داشت: در پی افزایش حامل‌های انرژی و تغییر قیمت سوخت و فرآورده‌های نفتی، برخی واحدهای تولیدی و صنفی اقدام به افزایش خودسرانه قیمت کالاهای خود کرده‌اند که به شدت با این واحدها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

تابش با اشاره به اینکه فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها تاثیر معنی‌داری روی قیمت تمام شده کالا و خدمات ندارد، افزود: واحدهای تولیدی و صنفی مجاز به افزایش قیمت‌ها نیستند لذا همشهریان می‌توانند با مشاهده هرگونه افزایش قیمت عرضه کالا و خدمات توسط واحدهای تولیدی و صنفی،‌ با تلفن 124 به واحد ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند.

وی افزود: افزایش حامل‌های انرژی تاثیر خاصی بر قیمت کالاها نخواهد داشت زیرا شیب تغییرات حامل‌های انرژی بسیار کم و قابل اغماض است و تاثیر چندانی در تولید و عرضه کالا و خدمات نخواهد داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تصریح کرد: از لحاظ اقتصادی با اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها در کشور برهه حساسی آغاز شده که شهروندان عزیز باید با مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی این سازمان را یاری کنند.

تابش تاکید کرد: از 20 فروردین‌ماه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت با عزم جدی وارد بازار شدند تا خدای ناکرده حقی از مصرف‌کنندگان ضایع نشود.

انتهای پیام/66006/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول