اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

مدیریت جهادی به معنای کاهش بروکراسی اداری است

استاندار مازندران گفت: مدیریت جهادی به این معنا است که در کمترین فرصت، بروکراسی اداری را کاهش دهیم.

مدیریت جهادی به معنای کاهش بروکراسی اداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ربیع فلاح چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان ساری در شهرک صنعتی ساری، با بیان اینکه دولت یازدهم وقتی بر سر کار آمد با رشد اقتصادی منفی 5.6 درصد و تورم 32 درصد مواجه بود، اظهار داشت: این در حالی است که براساس برنامه رشد اقتصادی کشور باید بالای هفت درصد بود.

فلاح با اشاره به اینکه دولت تدبیر امیدوار است با برنامه‌هایی که دارد بتواند تورم 32 درصدی را کاهش دهد، افزود: دولت با تعاملی که در سطح جهان داشته توانسته تحریم‌ها را به حد متعارف برساند و امروز دنیا اعتراف می‌کند که جمهوری اسلامی حرکت‌های خوبی را دنبال می‌کند.

استاندار مازندران با بیان اینکه مذاکره‌کنندگان با گروه 1+5 هم توفیقات خوبی داشتند، گفت: صحبت‌های طرف‌های مذاکره کننده در این نشست‌ها در حال عملیاتی شدن است.

وی با اشاره به اینکه مازندران در همه بخش‌ها مزیت دارد، افزود: مازندران در گردشگری، کشاورزی، صنعت و معدت سرآمد دیگر استان‌ها است.

فلاح با بیان اینکه باید به سرمایه‌گذار اعتقاد داشته باشیم، اظهار داشت: سرمایه‌گذار باید احساس امنیت داشته باشد و به ما اعتماد کند، سرمایه‌گذار کارآفرین، دارای تجربه زیاد است و باید از تجریه‌های این افراد بهره ببریم.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت جهادی به این معنا است که در کمترین فرصت، بروکراسی اداری را کاهش دهیم.

انتهای پیام/86007/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول