اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

محمودآباد سرشار از امکانات بالقوه است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: محمودآباد سرشار از امکانات بالقوه است.

محمودآباد سرشار از امکانات بالقوه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، علی یونسی امشب در آیین تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان با اشاره به تحقق حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری در انتخابات سال گذشته اظهار داشت: پیشرفت امروز کشور مرهون همین همدلی و صمیمیت است و اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیازمند مجاهدت ملی و صمیمیت همگانی است تا کرامت خداوند شامل حال ما شود.

یونسی ظرفیت جوانی کشور را بی‌نظیر تلقی کرد و بیان داشت: بنا به فرمایش رهبری عزیز، جوانان امروز ما بسی بهتر از جوانان گذشته هستند چرا که علی‌رغم هجمه‌های فرهنگی عدیده دشمن اعم از ماهواره‌ها، سایت‌ها و شبکه‌های براندازی نظام همچنان دل به ولایت و دین بسته‌اند و این یعنی سرمایه بزرگ ایران اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بیان داشت: جوانان امروز به مجاهدان دیروز در جبهه‌ها و شهدا و ایثارگران خود عشق می‌ورزند چرا که همه معتقدیم این مجاهدان راه خدا بودند که جان دادند تا یک وجب از خاک میهن به دشمن داده نشود.

وی با بیان به اینکه دولت جدید با شعار تدبیر و امید روی کار آمده است،تصریح کرد: دولتی نیست که با تصمیمات لحظه‌ای دنیا را علیه خود ببیند بلکه برای کاهش تورم، تثبیت قیمت، نگاه مناسب دنیا و مهار نرخ ارز آمده است تا مردم در آسایش بیشتری باشند.

 یونسی با اشاره به عملی شدن وعده استاندار مبنی بر انتخاب فرماندار بومی خاطرنشان کرد: علی‌رغم اختلاف نظر نماینده شهرستان با انتخاب فرماندار جدید با برگزاری جلسات مختلف نتیجه این شد تا فردی آشنا به منطقه و بومی و دارای سوابق مدیریتی خوب انتخاب شود که امروز شاهد معارفه وی هستیم. 

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه شهرستان محمودآباد سرشار از امکانات بالقوه و بالفعل است از فرماندار جدید خواست تا با تشکیل کارگروه‌های مختلف این ظرفیت‌ها را برای تعالی شهرستان بکارگیری کند.

یونسی با اشاره به شعار امسال مبنی بر اقتصاد و فرهنگ با اراده ملی و مدیریت جهادی به اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و افزود: افرادی که تمکن مالی مناسب دارند از ادامه دریافت یارانه انصراف دهند تا دولت بتواند خدمات بیشتری به اقشار آسیب‌پذیر و ضعیف جامعه ارائه کند. 

وی در پایان یادآور شد: در ایام نوروز امسال مازندران در همه حوزه‌ها رتبه نخست کشور را به دست آورد و بالاترین اقامت را در مازندران داشتیم.

انتهای پیام/86013/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول