اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون منابع انسانی استانداری مازندران تاکید کرد

ارتباط بیشتر پارک علم و فناوری با صنایع

معاون منابع انسانی استانداری مازندران با اعلام اینکه برای توسعه استان نیاز به همکاری دانشگاه با صنایع را داریم، گفت: باید زمینه ارتباط بیشتری بین پارک علم و فناوری و صنایع ایجاد شود.

ارتباط بیشتر پارک علم و فناوری با صنایع

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسن‌خیریان‌پور صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس پارک علم و فناوری مازندران اظهار داشت: مسئول جدید پارک علم و فناوری باید برنامه‌ریزی مطلوب و شناخت عمیق از این جایگاه خدمتی داشته باشد.

وی با اشاره به ظرفیت مناسب پارک علم و فناوری در مازندران تصریح کرد: دستگاه‌های مرتبط واحدهای صنعتی از این ظرفیت باید به نحو مناسبی استفاده کنند.

معاون منابع انسانی استانداری مازندران، با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام اقتصاد و فرهنگ توسط رهبر انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی مناسبی در سطح استان مازندران برای اجرایی شدن این امر رهبر انقلاب اسلامی در استان باید انجام شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های مناسب استان مازندران در زمینه‌های مختلف ابراز داشت: از امکانات موجود در استان برای تحرک جدی استان باید به کارگیری شود.

خیریان‌پور در ادامه به ظرفیت‌های معدنی مازندران علاوه بر قابلیت‌های موجود در کشاورزی نیز اشاره کرد و گفت: در صنایع گردشگری ظرفیت‌های بسیار مناسبی وجود دارد که نیاز به احصاء این ظرفیت‌های در استان احساس می‌شود.

معاون منابع انسانی استانداری مازندران در ادامه به ظرفیت‌های علمی مازندران نیز اشاره کرد و اظهار داشت: تعدادی زیادی دانشگاه معتبر در این استان وجود دارد که برای توسعه و  به کارگیری از این ظرفیت باید ارتباط مناسبی بین دانشگاه و صنعت ایجاد شود.

این مسئول ادامه داد: در سند چشم‌انداز هشت ویژ‌گی اساسی و محوری برای جامعه ایران پیش‌بینی شد و یکی از محورهای مهم در این اسناد بحث تولید علم و توسعه آموزش و پژوهش است.

وی در پایان گفت: تولید علم جایگاه ویژه‌ای دارد و تاکید شده است که در تولید علم باید ایران به جایگاه مناسبی در جهان و منطقه دست‌یابد.

انتهای پیام/86004/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول