اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خوزستان خبر داد

کسب رتبه دوم کشوری خوزستان در جذب گردشگر

معاون استاندار خوزستان از کسب رتبه دوم کشوری خوزستان بعد از استان مازندران در جذب گردشگر در ایام نوروز خبر داد.

کسب رتبه دوم کشوری خوزستان در جذب گردشگر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، احمد سیاحی در گردهمایی و آیین تجلیل از فعالان و خادمان ستاد راهیان نور و ستاد اجرایی خدمات سفر خوزستان که پیش از ظهر امروز در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: ستاد اجرایی خدمات سفر خوزستان از اواخر آبان ماه به صورت جدی فعالیت خود را در راستای ایجاد امکانات و تسهیلات درشان مردم خوزستان آغاز کرد.

وی ادامه داد: خوزستان با وجود ظرفیت‌های و نعمات خدادادی و جاذبه‌های بی‌بدیل گردشگری و سیاحتی می‌تواند به قطب گردشگری کشور تبدیل شود.

معاون عمرانی استانداری خوزستان خاطرنشان کرد: به جرات می‌توان گفت که هیچ اعتبار و امکاناتی بالا‌تر از اعتبارات و امکانات سال گذشته برای افزایش مسافران نوروزی صرف نشده است.

وی با بیان اینکه با همین ظرفیت‌های موجود و با برنامه‌ریزی صحیح، خوزستان در جایگاه دوم کشور در جذب گردشگران در ایام نوروز قرار گرفت تصریح کرد: میزان اقامت در خوزستان در سال گذشته برابر با سه میلیون و 162 هزار نفر بود.

سیاحی اضافه کرد: میزان اقامت در سال 93 به 9 میلیون و 800 هزار نفر افزایش یافت یعنی یک رشد 210 درصدی داشت.

وی، دلایل افزایش تعداد مسافران نوروزی را اینگونه بیان کرد: یکی از دلایل افزایش سفر به خوزستان، حضور مقام معظم رهبری در خوزستان و تأکید ایشان بر انتقال روحیه جهادی، فداکاری و ایثارگری بود.

معاون عمرانی استانداری خوزستان به سفر رئیس جمهور به خوزستان اشاره کرد و متذکر شد: سفر رئیس جمهور و اشاره وی بر اینکه خوزستان باید به قطب گردشگری تبدیل شود و همچنین همدلی و همگرایی دستگاه‌های اجرایی در افزایش تعداد مسافران نورزی و کاروان‌های راهیان نور تاثیرگذار بود.

وی با بیان اینکه آمار کشته‌ها در جاده‌های خوزستان نگران‌کننده است، عنوان کرد: امیدوار هستیم با همه اقداماتی که در جهت شناسایی موارد پرخطر در جاده‌های و رفع آن‌ها این آمار کاهش یابد.

انتهای پیام/72011/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول