اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

ارگان‌های دولتی مازندران نیازمندی‌های پارک موزه دفاع مقدس را تامین کنند

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: ارگان‌های دولتی مازندران نیازمندی‌های پارک موزه دفاع مقدس را تامین کنند.

ارگان‌های دولتی مازندران نیازمندی‌های پارک موزه دفاع مقدس را تامین کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی‌‌رضا یونسی بعد از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی برای تکمیل پارک موزه دفاع مقدس در مازندران اظهار داشت: انقلاب اسلامی با همدلی مردم و هدایت پیامبرگونه امام خمینی(ره) به ثمر نشست و پرچم آزادگی مردم ایران در سراسر جهان به اهتزاز درآمد.

وی تصریح کرد: مردم مازندران در همه عرصه‌ها در کشور نقش بسیار برجسته‌ای دارند و حمایت از پارک موزه دفاع مقدس در مازندران مطالبه به حقی است که باید به آن جامه عمل پوشانده شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به رشادت‌هایی که توسط رزمندگان در دروان دفاع مقدس انجام شد، گفت: همه ما وظیفه داریم رشادت‌هایی که در دوران دفاع مقدس انجام شد را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

وی با اعلام حمایت استانداری مازندران از طرح‌های در دست اجرای برای پارک موزه دفاع مقدس مازندران افزود: در حال حاضر احداث پارک موزه دفاع مقدس در استان به مدیریت کسانی انجام می‌شود که خود اهل جهاد و شهادت بودند.

یونسی با اشاره به رشادت‌هایی که در دوران دفاع مقدس در کشور انجام شد، بیان داشت: ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با دست خالی بر علیه ظلم و ستم ایستادگی کرد ولی نتیجه جنگ؛ سرفرازی برای این مرز و بوم بود.

این مسئول بیان داشت: برای ایجاد پارک موزه دفاع مقدس در مازندران ابتدا نیازمندی‌های دست‌اندرکاران به استانداری مازندران اعلام شود.

معاون استاندار مازندران ادامه داد: برای اجرایی کردن مطالبات مسئولان پارک موزه نیازها بازبینی شود و جنبه اجرایی پیدا کند.

وی در پایان تاکید کرد: همه سازمان‌های مازندران مکلف هستند نسبت به تامین مطالبات پارک موزه دفاع مقدس دغدغه داشته باشند.

انتهای پیام/86004/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول