اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش قزوین:

کانون‌ها بهترین مراکز برای تربیت مطلوب دانش‌آموزان است

معاون فعالیت‌های اجتماعی و تربیت سیاسی اداره‌کل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش قزوین از کانون‌های فرهنگی تربیتی به عنوان بهترین مراکز برای تربیت مطلوب دانش‌آموزان یاد کرد.

کانون‌ها بهترین مراکز برای تربیت مطلوب دانش‌آموزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، علی عراقی ظهر امروز در جمع فرهنگیان قزوین که در محل کانون فرهنگی تربیتی شهید خجسته روز شهرستان آبیک برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت در کانون‌ها کار مشقت‌بار و طاقت‌فرسایی است.

وی افزود: علت این سختی در مدیریت کانون‌ها آن است که کار مدارس طبق ساعت رسمی انجام می‌شود اما کانون‌ها باید به صورت فوق برنامه و اختیاری فعالیت کنند.

معاون فعالیت‌های اجتماعی و تربیت سیاسی اداره‌کل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: بهترین مراکز برای تربیت مطلوب دانش‌آموزان، همین کانون‌ها، اردوگاه‌ها و دیگر فضاهای پرورشی است.

معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین نیز در این جمع طی سخنانی با اشاره به نگاه مدیران به حوزه پرورشی و فرهنگی، یکی از مأموریت‌های مهم کانون‌ها را گسترش ارزش‌های اخلاقی و معارف دینی دانست.

حجت‌الاسلام علی انصاری بیان کرد: باید برنامه‌های کانون‌ها بر اساس سند تحول بنیادین و در راستای تحقق راهبرد سال مقام معظم رهبری باشد.

پرسش و پاسخ میان نماینده مدیران کانون‌ها و مسئولان مربوطه و همچنین بیان مسائل، مشکلات، پیشنهادها و انتقادات در زمینه تداوم روند فعالیت کانون‌های فرهنگی و تربیتی بخش دیگری از برنامه‌های این نشست بود.

همچنین در بخش دیگری از برنامه‌های امروز از نمایشگاه، فعالیت‌ها و کلاس‌های کانون شهید خجسته روز بازدید به عمل آمد و گزارشی مختصر از سوی مدیر این کانون مطرح شد.

در ادامه عبدالله پیری مسئول فعالیت‌های اردویی و کانون‌ها در زمینه نحوه برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در کانون‌ها مطالبی را عنوان و مسئولان از اردوگاه شهید بابایی و اردوگاه شهید رجایی ضیاءآباد بازدید کردند.

در این برنامه همچنین احمد نوروزی مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک گزارشی از روند اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌ها در منطقه و کانون فرهنگی و تربیتی ارائه کرد.

گفتنی است، در پنجمین نشست تخصصی مدیران کانون‌های فرهنگی تربیتی استان جمعی از کارکنان اداره فرهنگی هنری اداره‌کل و مدیران کانون‌های فرهنگی و تربیتی استان قزوین حضور داشتند.

انتهای پیام/77011/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول