اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان مطرح کرد

تقدیم 129 شهید دانش‌آموز توسط آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان گفت: 129 نفر از دانش‌آموزان آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان در راه دفاع از کشور به شهادت رسیده‌اند.

تقدیم 129 شهید دانش‌آموز توسط آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، یعقوب‌علی عبادی، ظهر امروز در یادواره شهدای «محله ما» در زنجان اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا وظیفه همه مردم و مسئولان است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان امنیت امروز کشور را مرهون جان‌فشانی شهدا دانست و خاطرنشان کرد: این شهدا بودند که با ایثار خود هشت سال جنگ تحمیلی را اداره کردند.

این مسئول با بیان اینکه باید نسل جدید با فرهنگ شهادت آشنایی یابند، عنوان کرد: باید در یادواره‌های ویژه شهدا فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده انتقال یابد.

وی با اشاره به اهمیت شناخت شهدا برای سعادت نسل آینده اذعان داشت: باید دانش‌آموزان بدانند در محله زندگی‌ آنها چه کسانی زندگی کرده‌اند.

عبادی نام‌گذاری خیابان‌ها به نام شهدا را مزین کردن محله‌ها به نام این افراد دانست و اعلام کرد: این امر باعث آشنایی هر چه بیشتر افراد با شهدا می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان مسئولیت دانش‌آموزان مدارس شاهد را بسیار سنگین‌تر از سایر دانش‌آموزان خواند و تاکید کرد: مهم‌ترین وظیفه ما شناخت شهدا و آشنایی با وصیت و توصیه آنان است.

این مسئول نیاز امروز کشور را به متخصصان و دانشمندان غیر قابل انکار اعلام کرد و یادآور شد: دانش‌آموزان باید دارای رفتار و کردار مناسب باشند و به تحصیل خود اهمیت بیشتری بدهند.

وی دانش‌آموزان امروز را سنگربانان آینده خواند و بیان داشت: باید برای پرورش دانش‌آموزان معتقد و متعهد تلاش کنیم.

عبادی با اشاره به اینکه در هر ماه یک یادواره شهدا در مدارس ناحیه یک برگزار می‌شود، متذکر شد: این ناحیه دارای هفت شهید فرهنگی و 129 دانش‌آموز شهید است.

انتهای پیام/73009/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول