اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر آموزش و پرورش:

اطمینان خانواده‌ها اعتبار آموزش و پرورش است

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: اطمینان خانواده‌ها اعتبار آموزش و پرورش است و همه باید در این راستا تلاش کنیم.

اطمینان خانواده‌ها اعتبار آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی باقرزاده معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس نهضت سوادآموزی کشور به منظور بررسی عملکرد سوادآموزی آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین، از نزدیک روند فعالیت سوادآموزی این ناحیه را مورد بررسی قرار داد.

باقرزاده در این بازدید با تشکر از زحمات مسئولان آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین به بیان استراتژی آموزش و پرورش پرداخت و اظهار کرد: توسعه و بهبود کیفیت در آموزش و پرورش مدنظر تمام مسئولان است.

وی با اشاره به سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش، یکی از عناصر کیفیت‌بخشی به تعلیم و تربیت را ایجاد فضای آرامش‌بخش در بین دانش‌آموزان و والدین بیان کرد و افزود: وجود برنامه درسی، فضا و تجهیزات آموزشی مطلوب موجب رشد و توسعه آموزش و پرورش می‌شود و اینکه همه با هم باید در راستای ارتقای کیفیت آموزشی و ایجاد اطمینان در خانواده‌ها تلاش کنیم چراکه اطمینان خانواده‌ها اعتبار آموزش و پرورش است.

رئیس نهضت سوادآموزی کشور یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش را ساماندهی بهینه نیروها عنوان و نحوه ساماندهی نیروها در حوزه سوادآموزی را تشریح کرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین نیز در این بازدید با اعلام اینکه آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود در راستای اجرای برنامه‌های سوادآموزی و توسعه کمی و کیفی آن استفاده می‌کند، ایجاد بستر مناسب و فرهنگ‌سازی برای حضور والدین بیسواد در مراکز سوادآموزی را از وظایف همگان و آموزش و پرورش ناحیه یک بیان کرد.

* سوادآموزی از بدنه آموزش و پرورش جدا نیست

شمس‌الله غلامی با بیان اینکه سوادآموزی از بدنه آموزش و پرورش جدا نیست، تصریح کرد: تمام مدیران و مسئولان اداره و مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین در خدمت اجرای برنامه‌های سوادآموزی هستند.

وی با اشاره به آمار دانش‌آموزان این ناحیه، موفقیت در حوزه برنامه‌های آموزشی را در گرو توجه به نوع و کیفیت اجرای آن‌ها دانست.

رئیس اداره نهضت سوادآموزی ناحیه یک آموزش و پرورش قزوین نیز در این بازدید گزارشی از روند فعالیت کمی و کیفی و همچنین آمار افراد سوادآموزی در دوره‌های تحکیم و انتقال ارائه کرد.

ناصر کاظمی با بیان اینکه همکاری مدارس در آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین قابل توجه است، به بیان آماری در خصوص مدارس فعال در حوزه‌های مختلف شهری و منطقه‌ای پرداخت.

این مسئول با اشاره به نحوه جذب افراد بیسواد، آموزش این افراد و ثبت در سامانه مربوط گفت: فعالیت‌های خوبی در راستای توسعه سوادآموزی و فعالیت مؤسسات آموزشی برای اجرای سوادآموزی صورت پذیرفته که باید در این زمینه از تلاش‌ها و حمایت‌های مسئولان آموزش و پرورش به خصوص در آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین قدردانی کرد.

گفتنی است، بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در پایان جلسه علی باقرزاده معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس نهضت سوادآموزی کشور از چند واحد آموزشی در حوزه آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین بازدید کرد.

انتهای پیام/77003/غ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول