اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار مرودشت

مدیر آموزش و پرورش درودزن معرفی شد

مدیر جدید آموزش و پرورش بخش درودزن با حضور فرماندار مرودشت معرفی و از خدمات مدیر پیشین این اداره تقدیر شد.

مدیر آموزش و پرورش درودزن معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، فرماندار این شهرستان ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رؤسای پیشین و جدید آموزش و پرورش بخش درودزن که با حضور جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و محلی و همچنین فرهنگیان این بخش در سالن اجتماعات شهید ابراهیمی شهر رامجرد مرکز بخش درودزن برگزار شد، به نقش پایه‌ای و برجسته فرهنگ در پیدایش و ظهور انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: فرهنگ و به‌ویژه فرهنگ دینی در واقع یکی از مؤلفه‌های برجسته و ریشه‌ای و عامل به وجود آورنده اصل انقلاب اسلامی و پیروزی در تمام حوزه‌ها در 35 سال گذشته بوده است.

سیدیدالله حسینی راه برون‌رفت از مسائل و مشکلات اقتصادی را پیروی از منویات رهبری در تحقق شعار سال دانست و با اشاره به نقش تأثیرگذار اقتصاد مقاومتی در تحکیم پایه‌های اقتصادی و مقابله با تحریم‌ها و فشارهای ظالمانه دشمن تصریح کرد: انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری معطوف به حوزه تقویت بنیان‌های اقتصادی کشور است که بها دادن و عملیاتی کردن آن و متکی بودن به اقتصاد تکامل یافته درونی می‌تواند گام اصولی و اساسی و رهایی از مسائل و مشکلات اقتصادی به وجود آمده از سوی معاندان و مخالفان نظام باشد.

فرماندار مرودشت در ادامه به نقش آموزش و پرورش به عنوان بزرگ‌ترین دستگاه فرهنگی در تحقق این شعار پرداخت و گفت: دستگاه تعلیم و تربیت کشور نقش اثرگذار و خطیری در فرهنگ‌سازی، تبیین و تحقق پیام نوروزی مقام معظم رهبری دارد که امید است این مجموعه با تدوین و تبیین برنامه‌های ویژه برای معلمان و دانش‌آموزان وظیفه و مسئولیت خود را در تحقق شعار سال به خوبی ایفا کند.

حسینی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را از جمله راهبردهای نظام و دولت در تقویت حوزه اقتصادی کشور دانست و بیان داشت: یکی از اقدامات دولت در تبیین اقتصاد مقاومتی و توسعه اقتصادی کشور اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها است.

در پایان این آیین عبدالحسن روستایی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش بخش درودزن معرفی و از خدمت هفت ساله هرمز آزادپور مدیر پیشین این اداره تقدیر شد.

انتهای پیام/2448/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول