اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

افزایش دانش و بینش از وظایف اصلی آموزش و پرورش است

معاون استاندار همدان افزایش دانش، بینش و حضور فعال در عرصه‌های علمی را از وظایف آموزش و پرورش دانست و گفت: در خصوص بودجه آموزش و پرورش پیگیری‌های زیادی صورت گرفته که امیدواریم تا پایان اردیبهشت هزینه‌ها را واریز کنیم.

افزایش دانش و بینش از وظایف اصلی آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدابراهیم الهی‌تبار ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان همدان اظهار کرد: از آن جا که رسالت آموزش و پرورش در فرهنگ است توصیه می‌کنم متناسب با سال جدید آموزش و پرورش نیز در این امر مهم شرکت جدی داشته باشد.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش در اقتصاد مقاومتی نیز می‌تواند تاثیر داشته و دانش‌آموزان را در این زمینه آموزش دهد تا در آینده کمتر دچار چالش شوند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان با اشاره به زیرساختی بودن ساختار آموزش و پرورش این نهاد را مجموعه‌ای بنیادی در مدیریت عالی استان معرفی کرد و گفت: مدیریت استان تا جایی که بتواند تمام فعالیت‌های آموزش و پرورش را رصد کرده و حمایت می‌کند.

وی افزایش دانش، بینش و حضور فعال در عرصه‌های علمی را از وظایف آموزش و پرورش دانست و بیان کرد: با توجه به قول استانداری در خصوص بودجه آموزش و پرورش پیگیری‌های زیادی صورت گرفت و امیدواریم تا پایان اردیبهشت سال جاری تمام هزینه‌ها را واریز کنیم.

الهی‌تبار با بیان شاخص‌های ارزیابی آموزش و پرورش استان گفت: در پیگیری مصوبات، تا جایی که امکان دارد تمهیدات لازم انجام و این بحث در تمام حوزه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری پیگیری شود.

وی درصد تحقق وعده‌های آموزش و پرورش را در اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری معرفی و عنوان کرد: در برگزاری دوره‌های ضمن خدمت معلمان فرم‌های ارزشیابی تهیه و بین معلمان دوره تقسیم شود تا با ارزشیابی مشکلات آنها را شناسایی و روی ضعف‌های این قشر کار کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان همچنین در خصوص میزان کمک دولت برای تجلیل از معلمان در هفته معلم و برگزاری برنامه‌های مربوطه گفت: باید میزان کمک دولت در سال گذشته مشخص شود تا امسال کمتر از گذشته کمک نکرده باشیم.

وی در ادامه اظهار داشت: فرهنگ به معنای تقویت باورها، اعتقادات و هنجارهای جامعه است که همه رسانه‌ها و ادارات باید تلاش خود را انجام دهند تا با انسجام بیشتر در روز تجلیل از مقام معلم عمل کنیم.

الهی‌تبار تجلیل از مقام معلم را تجلیل از علم و دانش خواند و افزود: در این راستا انجمن‌های اولیا و مربیان نیز باید فعال شوند.

وی در پایان با ابراز امیدواری به آینده آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: امید است آموزش و پرورش مجموعه موفقی در استان باشد.

انتهای پیام/89035/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول