اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی:

ایثار مادران شهدا در تاریخ انقلاب ماندگار است

مدیر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: داستان‌هایی از ایثار و فداکاری مادران شهدا برای همیشه در تاریخ انقلاب ماندگار است.

ایثار مادران شهدا در تاریخ انقلاب ماندگار است

مریم دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی و تسلیم دشمنان نظام و انقلاب در سایه حرکت دوشادوش زنان و مردان انجام گرفت.

وی از اینکه اقدامات، فعالیت‌ها و خدمات بانوان استان در هیچ جایی ثبت و ضبط نشده است ابراز تاسف کرد و گفت: مادران شهدا، جانبازان و ایثارگران حتی همسران آنها همواره برای مجد و عظمت اسلام و انقلاب کوشیده‌اند.

این فعال حوزه زنان با اشاره به اینکه بانوانی مانند مادر شهید امینی، شمامه لنبرانی و ... را در جمع خود داشته‌ایم، گفت: تعدادی از این بانوان وفات یافته و بعضی از آنها همچنان به عنوان فعال اجتماعی در بین مردم حضور دارند.

دهقان اظهار داشت: بانوان انقلابی در سال‌های مبارزه با رژیم ستم‌شاهی برای توزیع اعلامیه، جمع‌آوری و انعکاس اطلاعات به امام جمعه سابق ارومیه کمک می‌کردند.

مدیر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: در سال‌های دفاع مقدس، بانوان به انحای گوناگون از جمله پرستاری، ارائه کمک‌های اولیه، تامین خوراک و پوشاک موردنیاز رزمندگان همت می‌کردند.

وی فرا رسیدن سالروز وفات ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: در چنین مناسبت‌هایی باید برای الگوسازی برای جوانان گام برداشت.

انتهای پیام/61002/ع20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول