اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا و به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین

مادران و همسران شهدای سلماس تجلیل می‌شوند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سلماس گفت: فردا و به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) از مادران و همسران شهدای سلماس تجلیل می‌شود.

مادران و همسران شهدای سلماس تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس رضا عباس‌وند در جمع خبرنگاران از برگزاری مراسم تجلیل از خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس در روز تکریم مادران و همسران شهدا خبر داد.

وی افزود: این مراسم فردا و با حضور جمعی از خانواده شهدا، امام جمعه سلماس و فرماندار این شهرستان برگزار خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید سلماس خاطرنشان کرد: همسران و مادران شهدا با پیروزی از بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س)، با تدین و شجاعت، همسران و فرزندان خود را برای دفاع از میهن اسلامی به جبهه‌ها اعزام کردند تا ضمن دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، امنیت و آسایش نصیب ملت ایران شود.

وی مراسم تجلیل از مادران و همسران سلماس را فردا ساعت 10 صبح لغایت 12 بیان کرد و تصریح کرد: این مراسم به منظور تکریم از مادران و همسران شهدای سلماس فردا در سالن ارشاد بنیاد شهید برگزار می‌شود.

عباس‌وند تاکید کرد: مادران و همسران شهیدان گرانقدر، بهترین نمونه و الگوی صبر و صلابت و یادگاران ارزشمندی هستند که همواره شایسته تقدیر و سپاس همه افراد جامعه بوده و خواهند بود.

وی تصریح کرد: مادران و همسران شهدا اسوه‌های فداکاری، صبر و استقامت هستند که با تأسی از حضرت ام‌البنین (س) فرزندان و همسران خود را راهی مسیر دفاع از حق کرده و تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

وی حضرت ام‌البنین (س) را اسوه همه مادران شهدا ذکر کرد و گفت: حضرت ام‌البنین(س) با بذل مخلصانه و با بصیرت فرزندان رشید خود در مسیر قیام حق نقشی تاریخی در این مسیر ایفا کرد.

انتهای پیام/61003/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول