اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر سازمان نظام پزشکی ارومیه:

پزشکان ارومیه فرار مالیاتی ندارند

دبیر سازمان نظام پزشکی ارومیه گفت: پزشکان ارومیه به هیچ عنوان فرار مالیاتی ندارند.

پزشکان ارومیه فرار مالیاتی ندارند

غلام‌حسین خدارحم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در ارومیه پزشک متخلف با عنوان فرار مالیاتی وجود ندارد، زیرا پزشکان در صورت خودداری از پرداخت به واریز جریمه مجبور هستند.

وی افزود: کسانی که از پرداخت آن خودداری می‌کنند، ضمن اینکه به واریز جریمه دو و نیم درصدی مجبور هستند، اگر به کمیته علمی خارج از کشور بروند، اسم او در لیست فرار مالیاتی‌ها باشد ابتدا باید به واریز آن اقدام کند.

خدارحم‌پور گفت: تفکرات منتشر شده در جامعه و بین افکار عمومی که پزشکان از پرداخت مالیات فراری هستند از واقعیت دور است، تا جایی که به نحوه محاسبه مالیات اعتراض داریم، اما استنکاف از پرداخت وجود ندارد.

وی آرام‌ترین قشر در پرداخت مالیات را پزشکان دانست و گفت: با وجودی که از نحوه تخمین آن نارضایتی وجود دارد، ولی تاکنون هیچ‌گونه تنش در این زمینه رخ نداده است.

دبیر سازمان نظام پزشکی ارومیه با تاکید بر اینکه در فضای توافق و تفاهم می‌توان به نتیجه رسید، گفت: در هیئت حل اختلاف مسائل و اعتراضات مطرح می‌شود.

وی ادامه داد: در این جلسات ممیز و مودی مالیاتی، قاضی، نماینده بانک مرکزی حضور می‌یابد تا به اعتراض فرد رسیدگی شود.

خدارحم‌پور با اشاره به اینکه چگونگی تخمین مالیات و باریک‌بینی موجود در این استان، هیچ یک از مناطق کشور حتی شیراز و اصفهان نمونه ندارد، گفت: با توجه به میزان درآمد پزشک نسبت به تخمین مالیات اقدام شود.

انتهای پیام/61002/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول