اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور مالیاتی کرمان:

اداره مالیاتی ریگان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان از راه‌اندازی اداره مالیاتی شهرستان ریگان در سال آینده خبر داد.

اداره مالیاتی ریگان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، عبدالله عابدی ظهر امروز در کارگروه توسعه اقتصادی در ریگان گفت: در قانون مالیاتی مستقیم یکسری تسهیلات و معافیت‌های مالیاتی در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گرفته است‌. 

وی با اشاره به اصلاحیه قانون مجلس شورای اسلامی مبنی بر معافیت‌های مالیاتی مناطق کمتر توسعه یافته افزود: ‌سرمایه‌گذارانی که قصد سرمایه‌گذاری در‌ ریگان را دارند با توجه به اینکه این شهرستان جزو شهرستان‌های کمتر توسعه یافته است‌، می‌توانند ‌20 سال از معافیت‌های مالیاتی استفاده کنند.

عابدی تصریح کرد: معافیت‌هایی در زمینه توسعه و بازسازی صنایع وجود دارد که در چارچوب قانون از این سرمایه‌گذاران استقبال می‌کنیم.

مدیر‌کل امور مالیاتی استان کرمان از راه‌اندازی اداره مالیاتی شهرستان ریگان در سال آینده خبر داد.

فرماندار ریگان نیز با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی ریگان گفت: این شهرستان در زمینه کشاورزی بهترین آب و خاک را دارد‌.

مجید اعتمادی افزود: بستر لازم در شهرستان ریگان در زمینه اقتصادی فراهم شده است که با راه‌اندازی ناحیه صنعتی در این شهرستان افراد می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند.

وی تصریح کرد: دو هکتار از زمین‌های ناحیه صنعتی شهرستان زیرسازی شده و آماده واگذاری بوده که این ناحیه در ورودی شهرستان احداث شده است‌.

اعتمادی خاطر نشان کرد: از افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در شهرستان ریگان داشته باشند، حمایت می‌کنیم و تسهیلاتی در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

معاون عمرانی فرماندار ریگان گفت: افرادی که طرح‌های توجیهی در زمینه‌های اقتصادی داشته باشند می‌توانند با مراجعه به دبیرخانه ستاد توسعه اقتصادی طرح خود را ارائه کنند.

محمدصادق دادالله‌پور افزود: فرصت‌های سرمایه‌گذاری و رفع موانع و تسهیل در امر سرمایه‌گذاران از دیگر برنامه‌های ستاد توسعه اقتصادی است.

وی از تشکیل جلسات متعدد دیگر برای جذب سرمایه‌گذاران در شهرستان ریگان خبر داد.

انتهای پیام/80014/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول