اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم خبر داد

معافیت آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد از پرداخت مالیات

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم از معافیت آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد خبر داد.

معافیت آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد از پرداخت مالیات

احمد عطارنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از قم با اشاره به لایحه‌ای که مورد بررسی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در 25 اسفند قرار گرفت، اظهار کرد: طبق لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم با بند 35، درآمد حاصل از آموزشگاه فنی و حرفه‌ای از پرداخت مالیات معاف خواهند شد.

وی افزود: بر اساس این بند در ماده (134) پس از عبارت «فنی و حرفه‌ای» باید عبارت «آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد زیرنظر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور» اضافه شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم یادآور شد: طبق ماده 134 قانون مالیات‌های مستقیم، درآمد حاصل از تعلیم و تربیت مدارس غیرانتفاعی اعم از ابتدایی، راهنمایی، متوسطه، فنی و حرفه‌ای، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین مؤسسات نگهداری معلولان ذهنی و حرکتی بابت نگهداری اشخاص از پرداخت مالیات معاف هستند.

عطارنیا ادامه داد: همچنین درآمد باشگاه‌ها و مؤسسات ورزشی دارای مجوز از سازمان تربیت بدنی حاصل از فعالیت‌های منحصرا ورزشی نیز از پرداخت مالیات معاف است، آیین‌نامه اجرایی این ماده به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی به تصویب هیئت وزیران خواهد رسید.

انتهای پیام/78008/ب۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول