اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار لوداب عنوان کرد

بی‌مهری مسئولان به محروم‌ترین بخش کهگیلویه و بویراحمد‌

بخشدار لوداب از بی‌مهری مسئولان به این بخش گلایه‌مند بود و گفت: اگر اعتبارات لوداب در حوزه‌های مختلف به بازگشایی تونل لوداب اختصاص داده شود تا حداقل مشکلات راه این بخش مرتفع شود.

بی‌مهری مسئولان به محروم‌ترین بخش کهگیلویه و بویراحمد‌

جمال روحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اهم مشکلات این بخش را مربوط به راه ارتباطی آن عنوان کرد و گفت: این بخش بسیار محروم بوده که طی سنوات گذشته مورد بی‌مهری مسئولان واقع شده است.

بخشدار لوداب با تاکید بر این‌که فاصله این بخش با مرکز استان بسیار زیاد است، گفت: انتظار داریم مدیران مربوطه در حوزه راه این بخش را در کمیته برنامه‌ریزی دریابند چرا که با رفع مشکلات حوزه راه بسیاری از مشکلات لوداب نیز برطرف می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه لوداب در بخش آب، مخابرات و ...با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و همواره مورد بی‌توجهی مسئولان واقع شده، گفت: امیدواریم در دولت تدبیر و امید و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده مدیران استانی و شهرستانی مشکلات بخش محروم لوداب را با عزمی ملی برطرف کنند.

روحانی در ادامه اولویت‌ بخش لوداب را راه ارتباطی این بخش دانست و گفت: با وجود اینکه در حوزه‌های مختلف مشکلات وجود دارد اگر اعتبارات لوداب در حوزه‌های مختلف به بازگشایی تونل لوداب اختصاص داده شود حداقل مشکلات راه این بخش نیز مرتفع می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه آب این بخش کارهای خوبی صورت گرفته اما با این وجود نیازمند توجه بیشتر است، گفت: تعمیر و نگهداری شبکه‌های آبرسانی مهم و ضروری است که انتظار داریم مسئولان با همتی مضاعف و جهادی مشکلات لوداب را رفع کنند.

بخشدار لوداب دیگر مشکلات این بخش را مربوط به حوزه بهداشت و درمان و نبود پزشک مورد نیاز عنوان کرد و گفت: بخش لوداب جمعیت زیادی را در خود جای داده که امیدواریم با هماهنگی لازم از سوی فرماندار مشکلات این حوزه برطرف شود.

روحانی ضمن قدردانی از تمامی مدیران استانی و شهرستانی خواستار توجه بیشتر به بخش لوداب شد.

انتهای پیام/82011/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول