اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تاریخ 24 فروردین‌ماه

اعضای ستاد خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می‌شوند

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای قدردانی از زحمات و خدمات ارائه شده به میهمانان نوروزی، یکشنبه هفته آینده (24 فروردین‌ماه) از اعضا ستاد طی مراسمی تجلیل می‌شود.

اعضای ستاد خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پژمان نیک‌اقبالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران به هماهنگی‌های خوب و مناسب ستاد خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد اشاره و اظهار کرد: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته برخی از دستگاه‌های استان در این خصوص رتبه اول تا دوم را کسب کردند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان و وجود مناطق بکر و دیدنی اذعان کرد: بر اساس گزارشات ارائه شده در نوروز امسال یک میلیون و 343 هزار نفر در استان اسکان داده شدند.

نیک‌اقبالی از همکاری خوب نهادهای خدمات‌رسان و اعضا ستاد خدمات سفر در ایام نوروز قدردانی کرد و گفت: در ایام تعطیلات نوروز آموزش و پرورش و هتل‌ها و مسافرخانه‌ها در بحث اسکان فرمانداران و دیگر مدیران شهرستانی در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی پای کار بودند.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان گچساران با بیشترین مسافر رتبه نخست ورود گردشگر به کهگیلویه و بویراحمد را از آن خود کرد، گفت: این شهرستان با اسکان 480 هزار نفر استان پیشرو که بیشترین مسافر در گچساران هشتم فروردین‌ماه بود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شهرستان بویراحمد با 354 هزار مسافر در ششم فروردین‌ماه بیشترین مسافر نوروزی را داشته است.

نیک‌اقبالی اشاره‌ای به وضعیت جاده‌ها و آمار تلفات ایام نوروز کهگیلویه و بویراحمد به نسبت سال گذشته داشت و گفت: نوروز سال گذشته 5 کشته بر جای گذاشت که امسال با توجه به اینکه شش نفر از هموطنان در این استان جان باختند ولی افزایش همین یک نفر فوتی به نسبت سال گذشته آمار تلفات را 20 درصد افزایش داد.

این مسئول میزان خسارات جرحی را 36 درصد و تصادفات خسارتی را با 52 درصد کاهش عنوان کرد و گفت: خسارات سوانح جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مدت مشابه سال قبل 26 درصد کاهش یافته است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر و قدردانی اعضای ستاد خدمات سفر از جمله اورژانس، علوم‌پزشکی، میراث فرهنگی، آموزش و پرورش، فرمانداران، بانک‌ها و شهرداران و ... اذعان کرد: در راستای قدردانی از زحمات و خدمات ارائه شده به مهمانان نوروزی یکشنبه هفته آینده 24 فروردین ماه از اعضا ستاد طی مراسمی تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/82011/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول