اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

بسیج امکانات و دستگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد در ثبت‌نام متقاضیان یارانه

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بسیج تمام امکانات و دستگاه‌های استان در ثبت‌نام از متقاضیان دریافت یارانه نقدی خبر داد.

بسیج امکانات و دستگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد در ثبت‌نام متقاضیان یارانه

سید موسی خادمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به آغاز ثبت‌نام متقاضیان دریافت یارانه نقدی که از 20 فروردین‌ماه بود، اظهار کرد: در راستای تسهیل امور ثبت‌نامی تمام دستگاه‌ها با امکانات موجود در این خصوص بسیج شدند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تمامی متمکنین مالی در استان خواستار انصراف از دریافت یارانه شد و گفت: انصراف از یارانه بحث داوطلبانه‌ای است و کسانی که به توسعه کشور علاقه‌مند هستند و یارانه تاثیری در زندگی آن‌ها ندارد انصراف دهند.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه وزارت کشور مجموعه فرمانداران، معاونان فرماندار استانداران و معاونان و بسیاری از اعضای نهادها در حرکتی جهادی از دریافت یارانه انصراف دادند، گفت: امیدواریم کسانی که توانایی مالی خوبی دارند از دریافت یارانه انصراف دهند و دولت را در راستای خدمات‌دهی مطلوب یاری کنند.

این مسئول با بیان اینکه دولت برنامه‌های خوبی برای کسانی که انصراف می‌دهند دارد، گفت: برنامه دولت در یارانه‌ها ارتقای شاخص‌ها در بخش بهداشت، درمان و سلامت، اشتغال، رونق تولید و کار و محیط زیست تاثیرگذار بوده که انصراف از دریافت یارانه یعنی مشارکت جهادی در توسعه کشور است.

خادمی با اشاره به نامگذاری سال به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» داشت و گفت: امیدواریم در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ از سوی مقام معظم رهبری مزین شده با انصراف از دریافت یارانه که کاری فرهنگی است دولت را یاری کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از کلیه کسانی که در استان از دریافت یارانه انصراف دادند، گفت: امیدواریم تمامی مسئولان و مردم با عزمی راسخ و مدیریتی جهادی در راستای کمک به دولت تدبیر و امید گام‌های موثری با انصراف از دریافت یارانه بردارند.

وی با تاکید بر اینکه تمامی دفاتر پیشخوان، کافی‌نت‌ها، دفاتر روستایی ICT ، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها به منظور ثبت‌نام از متقاضیان یارانه نقدی بسیج شدند، گفت: تاکنون روند ثبت‌نام به خوبی پیش رفته که امیدواریم در موعد مقرر ثبت‌نام به پایان برسد.

انتهای پیام/82011/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول