اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای اداری مطرح شد

پیگیری احیای یک هزار و 400 مجوز از دست رفته استخدامی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری کهگیلویه و بویراحمد از پی‌گیری بی‌وقفه برای احیای یک هزار و 400 مجوز از دست رفته استخدامی این استان سخن به میان آورد.

پیگیری احیای یک هزار و 400 مجوز از دست رفته استخدامی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، وحید محمدی‌تبار ظهر امروز در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که در دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری و در سال جاری در عمل به دنبال اجرای فرامین رهبری در فرمان نوروزی هستیم، اظهار کرد: تلاش ما این است تا با یک مدیریت جهادی در راستای تحول اداری گام برداریم.

وی ادامه داد: از اهم برنامه‌ها و کارهای ما در سال جدید این است بانک اطلاعاتی همه دستگاه‌های اجرایی استان را تدوین کنیم و به همین منظور فرم‌های استخدامی را به ادارات و دستگاه‌ها فرستاده‌ایم که موظفند تا پنج اردیبهشت امسال نسبت به تکمیل و ارسال آن به دفتر تحول اداری استانداری اقدام کنند.

محمدی‌تبار که در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد سخن می گفت، ابراز داشت: با توجه به این که سقف استخدام در طول هشت سال گذشته در این استان نسبت به استان‌های دیگر دارای فاصله است با تدبیر و همتی که به خرج داده می‌شود، افزایش یابد.

وی از پیگیری برای احیای هزار و 400 مجوز استخدامی از دست رفته در این استان در طول سنوات گذشته گفت و افزود: ظرفیت‌های خوبی از جمله در مرکز و از سوی نمایندگان به خصوص نایب رئیس کمیسیون بودجه مجلس داریم تا بتوانیم این فرصت از دست رفته را بار دیگر زنده کنیم.

محمدی‌تبار افزود: 510 مجوز تبدیل وضعیت از قراردادی به پیمانی در سال 90 در این استان داشتیم که تعداد 320 مجوز آن عملیاتی شد و 190 مجوز دیگر آن نیز عملیاتی شود.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد که نیروهای قراردادی آزمون سال 90 باید در پست‌های مشخص خود در شهرستان‌ها مستقر شوند و در غیر این صورت منتظر تعیین تکلیف خود باشند.

انتهای پیام/2571/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول