اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محور محلات ـ خمین

پلیس جان راننده نیسان را نجات داد

فرمانده انتظامی شهرستان محلات گفت: تلاش ماموران انتظامی شهرستان محلات در امدادرسانی به موقع قبل از حضور هلال احمر راننده نیسان را از خطر مرگ نجات داد.

پلیس جان راننده نیسان را نجات داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی فرامرز گودرزی افزود: چهارشنبه شب گذشته بیستم فروردین ماه سال جاری یک اکیپ از ماموران انتظامی شهرستان محلات به هنگام گشت‌زنی در محور محلات – خمین متوجه انحراف به چپ یک دستگاه خودروی نیسان از جاده اصلی به کنار مسیر شدند.

وی در ادامه افزود: ماموران گشت بلافاصله در صحنه حاضر شدند و راننده خودرو را که مردی میانسال و اهل همدان بود و در اثر بیمار قلبی دچار سکته شده بود را از خودرو خارج کردند و تا رسیدن گشت هلال احمر پس از انجام کمک‌های اولیه از مرگ حتمی نجات دادند.

گودرزی ارتقاء سطح دانش کارکنان نیروی انتظامی در فراگیری اقدامات اولیه امداد و نجات و اهمیت به مقوله آموزش در این شهرستان را مهمترین عامل نجات این راننده توسط پلیس عنوان کرد.

وی با اشاره به حضور خانواده راننده در یگان پلیس محلات و قدردانی از تلاش این نیرو در امدادرسانی به موقع به فرد مذکور اظهار داشت: حال راننده همدانی مطلوب و خطر حمله قلبی رفع شده است.

انتهای پیام/87001/غ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول