اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر دماوند خبر داد

امدادرسانی به 150 نفر از سوی امدادگران هلال احمر دماوند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند گفت: واحد امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند در طرح نوروزی به 150 نفر امدادرسانی کرد.

امدادرسانی به 150 نفر از سوی امدادگران هلال احمر دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند، حمید فرهادی امروز اظهار کرد: طرح ملی امداد و نجات نوروزی به منظور امدادرسانی هر چه بهتر به مسافران و هم‌وطنان به اجرا درآمد.

وی اذعان داشت: امسال هم جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند همچون سنوات گذشته و همپا با سایر شعب دیگر استان تهران، این طرح را اجرایی کرد.

فرهادی گفت: در طرح نوروزی امسال، واحد امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند با استقرار سه دستگاه آمبولانس، دو دستگاه خودروی نجات، دو دستگاه خودروی عملیاتی پیکاپ و با دو پایگاه ثابت، یک پست سیار و کشیک پشتیبانی عملیات واقع در مرکز اداری و استقرار 16 نفر نجاتگر کادر و داوطلب به صورت 24 ساعته در خدمت هم‌وطنان بود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند افزود: در مدت 20 روز، امدادگران و نجاتگران به 150 نفر از هموطنان خدمات امدادی رساندند.

فرهادی اظهار داشت:در 20 فقره تصادفی که توسط تیم‌های امداد و نجات شهرستان دماوند گزارش شد، 19 نفر به مراکز درمانی اعزام و 41 نفر به طور سرپایی مداوا شدند.

وی اظهار داشت: 90 نفر هم با مراجعه به پایگاه‌های بین‌شهری جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند در درمانگاه این پایگاه‌ها به طور سرپایی درمان شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند تصریح کرد: همچنین 154 نفر از عزیزانی که دچار مشکلاتی مانند خرابی خودرو شده بودند، توسط نیروهای عملیاتی این جمعیت اسکان داده شدند.

فرهادی افزود: در این ایام، دو نفر از عزیزانمان فوت کردند و همچنین به همت واحد امداد و نجات، 150 خودرو که در برف و کولاک ایام عید گرفتار شده بودند، رهاسازی شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند همچنین از رونمایی خودروی نجات تیپ یک شهرستان دماوند در طول طرح خبر داد و گفت: افتخار داشتیم میزبان نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندار دماوند باشیم.

وی تصریح کرد: به لطف پروردگار، از خودروی نجات تیپ یک که در پایگاه بین‌شهری آبعلی (یادمان شهید حسین لالی) مستقر است، به طور رسمی رونمایی شد.

فرهادی از همکاری تمامی پرسنل فعال و امدادگران و نجاتگران مخصوصاً مسئول امداد و نجات و عملیات جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند تقدیر و اظهار امیدواری کرد؛ سال جدید، سال بی‌خطری برای هموطنان مخصوصاً مردم شریف شهرستان دماوند باشد.

انتهای پیام/2568/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول