اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی خبر داد

امدادرسانی هلال ‌احمر خراسان شمالی به 68 مصدوم جاده‌ای طی نوروز

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از امدادرسانی پایگاه‌های این جمعیت به 68 مصدوم جاده‌ای طی طرح نوروزی خبر داد.

امدادرسانی هلال ‌احمر خراسان شمالی به 68 مصدوم جاده‌ای طی نوروز

ابوالقاسم معماری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد مجموع حادثه‌دیدگان جاده‌ای در استان را از 25 اسفند تا 15 فروردین را 259 نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد 68 نفر مصدوم به مراکز بیمارستانی اعزام که 48 نفر به صورت سرپایی و 20 نفر بستری شدند.

وی زمان حضور تیم‌های عملیاتی هلال‌ احمر خراسان شمالی به هنگام حوادث جاده‌ای را پنج دقیقه و 24 ثانیه عنوان کرد و افزود: این میزان در واقع سه دقیقه از میانگین کشوری جلوتر بوده و تیم‌های عملیاتی زودتر در سر صحنه حضور و اقدام به امدادرسانی حادثه‌دیدگان می‌کنند.

معماری مجموع حوادث را طی طرح نوروزی 99 مورد عنوان کرد و گفت: از این تعداد سهم حوادث جاده‌ای 46 مورد بوده است.

وی تعداد حادثه‌دیدگان مجموع حوادث را 4 هزار و 198 نفر برشمرد و اظهار کرد: خدمات مرتبط از سوی امدادگران هلال احمر در این راستا به حادثه‌دیدگان ارائه شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی یکی از مهم‌ترین اقدامات هلال احمر استان در قالب طرح نوروزی را اسکان مسافران در راه مانده در بارش برف و کولاک ایام نوروز عنوان کرد و گفت: در این راستا 3 هزار و 404 نفر توسط هلال احمر استان اسکان یافتند.

وی اسکان مسافران در راه مانده ناشی از برف و کولاک را مربوط به هشت نقطه برشمرد و افزود: خدماتی همچون اقلام زیستی به مسافران در همین مدت ارائه شد.

معماری مجموع تیم‌های عملیاتی حاضر در طرح نوروزی هلال احمر استان را 174 تیم به استعداد 604 نیرو عنوان کرد و یادآور شد: 118 دستگاه انواع خودرو شامل آمبولانس، ست‌های نجات و خودروهای امدادی در این طرح به‌کارگیری شدند.

انتهای پیام/63002/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول