اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان خبر داد

امدادرسانی اورژانس به مصدومان 2 حادثه ویژه رانندگی در اصفهان

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: در ساعات گذشته دو حادثه رانندگی واژگونی خودرو و برخورد شدید دو خودرو گزارش شد که مصدومان به مراکز درمانی انتقال یافتند.

امدادرسانی اورژانس به مصدومان 2 حادثه ویژه رانندگی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان، غفور راستین اظهار کرد: ساعت 17:40 دقیقه‌ روز سه‌شنبه 12 فروردین ماه سال جاری، طی تماسی با اتاق فرمان 115 شهرستان اردستان اعلام شد یک دستگاه خودروی پژو 206 در محور نایین- اردستان واژگون شده و درخواست امداد رسانی نمودند.

راستین افزود: پس از اعلام گزارش یک واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی به همراه دو تکنسین فوریت‌های پزشکی بر محل حادثه حاضر شدند و مصدومان این حادثه‌ رانندگی را که شامل 3 مرد، یک خانم باردار و یک کودک بودند را پس از ارائه خدمات اولیه درمانی توسط آمبولانس اورژانس پیش‌بیمارستانی به بیمارستان شهید بهشتی اردستان انتقال دادند.

وی با بیان حادثه‌ای دیگر در همان روز افزود: ساعت 14 و 45 دقیقه نیز در حادثه‌ای دیگر، بر اثر برخورد شدید یک دستگاه خودروی نیسان با سمند در جاده‌ی فولادشهر – نوگران، شش نفر شامل سه مرد، دو زن و یک کودک مصدوم شدند.

راستین خاطرنشان کرد: مصدومان این حادثه نیز پس از حضور تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی 115 و دریافت خدمات اولیه‌ درمانی به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

انتهای پیام/2301/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول